Shut down

3 dager med fri,men jeg føler meg like herpa som om en dampveivals hadde rullet over meg. Tappet og flat. Strømbrudd,tom for batteri,shut down. I natt fikk jeg sovet hele 2 timer,kan ikke si at jeg hoppet i taket og jublet av glede.
Jeg har nå inntatt vallergan,i natt skal jeg sove,jeg skal lukke øynene og la meg bli tatt med til en annen verden,samtidig som kroppen får ro.


3 bulimiske hendelser,hvor 1 av dem var rimelig heavy har heller ikke tilført meg noe lading på batteriet,det tok bare siste rest av det som var igjen av strøm.
T_H_E F_I_N_A_L C_O_U_N_T D_O_W_N

S_H_U_T D_O_W_N

D_E_A_D

Flateliners ————————————————————————-

7 thoughts on “Shut down

  1. BABY, jeg liker ikke at du har det vondt!
    ARGH, jeg blir så sinna på denne jævla mølsykdommen som spiser oss alle levende! FAEN HELLER.
    Elin får bilen på veien på TIRSDAG. Må sjekke sommerdekkene – hvor langt de holder, men vi planlegger roadtrip. Usikkert hvor veien går, men vit at du står på lista over alternativ 🙂

  2. uffda Laila dette hørtes ikke noe godt ut nei, jeg håper virkelig at du får sove mer i natt og at du får litt mer energi og føler deg mer uthvilt i morgen, bulimien kan trekke mye energi og man trenger da ekstra med hvile og batteriopplading, håper du greier å ta litt godt vare på deg selv og gjøre ting som er godt for deg og som gir deg energi både fysisk og psykisk!!

    *energiklemmer* og sender over litt sovestøv *blåse* 🙂

  3. Dårlig dag det der! Jeg synes vi som leser bloggen din er priviligierte som får lov til å være med på fighten. Så takk igjen for blogginga. Stå på videre. I terapi så er det den lange veien hjem, vi går største motstands vei. Jeg har god tro på at du skal få det veldig mye bedre.

Legg igjen en kommentar

