Jeg turer avgårde

Jeg kan like at man kan bruke arbeidsdagen til noe fornuftig,som f.eks å ta en dagstur til Kr.sund for å besøke mamma og pappa. Jeg spente fast bilbeltet og var veldig klar for å dra avgårde.


Etter en halv time var jeg fortsatt ved godt mot…


Da vi kom oss velberget fram hadde mamma vafler og kaffen klar,en skikkelig søndag med andre ord,det kan vel ikke bli bedre enn det. Eller jo,sola kunne godt ha vist trynet sitt,men den glimret med sitt fravær i dag,den mente vel at den trengte en fridag etter at den strålte så sinnsykt fint i går. Da skulle tross alt bare mangle at vi ikke får to finværs dager på rad.

Anyway,ble sittende å skravle i noen timer (foreldrene mine har en skravlekvern hver,så det blir aldri taushet når man er der i huset)
Måtte likevel bare pakke sammen og komme oss avgårde igjen,er man på jobb så er man på jobb,man orker tross alt ikke jobbe lengre enn man må, after all.

Vi tok selvsagt samme vei tilbake igjen.Og hva venter oss der da?? Jessda,ikke mindre enn en kolonnekjøring så klart,men måtte vente i hele 20 min. før den fordømte følgebilen kom…
Og køen var ikke videre kort heller…


Så da var det ikke annet å gjøre enn å sitte der å vente da…

Så da får man ta litt bilder da mens man venter…

Og så kom vi oss endelig ut av tunellen og over Krifast igjen.

For noen år siden så kutta jeg lillefingeren min etter å ha stappa hånda oppi ei påleggsmaskin. Ganske ubehagelig,så det vil jeg ikke anbefale..

Og da vi endelig kom oss fram til Molde,så var jaggu meg arbeidsdagen over den. Det kan jeg like. Nå er klokken blitt hele kvart på ett på natta,og jeg burde ha vært i seng allerede,for jeg har tidligvakt igjen i morgen (eller i dag,og det vil si om 6 timer…) Men må jo blogge litt før jeg tar kvelden. Jeg kommer meg vel opp til jobb likevel kan jeg tenke meg.

Og mens jeg først er i gang,så kan jeg jo også slenge med litt bilder fra turen Sven og jeg tok i går.


Han her var jævlig nyssgjerrig,og han trodde tydeligvis at han var skummel,for han ga oss jernblikket sitt mens jeg knipsa et bilde av den.


Og siden jeg mener at jeg kan sitte oppe enda litt lengre,så har jeg noen bilder til jeg kan vise dere..

Men da tar jeg kvelden,nå er jeg faktisk trøtt og orker ikke fortelle dere mer for denne gang.

5 thoughts on “Jeg turer avgårde

  1. Omg.. her er bloggen min… 😛 Les den.. den er best. 😛

    Neida.. 🙂 Dette var morsomt å se.. Bringer litt minner fra tiden jeg bodde på de traktene 🙂
    Jeg er egentlig ikke noen kar om å lese masse tekst, men når du sper på med masse bilder som denne gangen, så klarer jeg ikke la være 😛

    Og det sier litt, for det tok faktisk ca 20 minutter å laste bildene i bloggen med den fantastiske super-internetten vi har her på båten 😛

    Have a fan-fucking-tastic day..
    Stor hilsen fra Scalloway på Shetland 🙂

  2. Så mange fine bilder 🙂
    Bra at man har noe å fordrive tiden med når man sitter fast i kø 😛 Bilkø må være noe av det kjedeligste som finnes 😛 Husker ihvertfall at jeg syntes det da jeg var liten. Nå sitter jeg så sjelden i bil at jeg ikke kan huske sist jeg satt i kø, og det er egentlig rart mtp at jeg bor i Oslo, og det alltid er kø i Oslo.

    Klem!

Legg igjen en kommentar

