Didn’t you KNOW??

Jeg vet ikke om dere har fått det med dere, (men det bør dere) at jeg er b-u-l-l-e-t-p-r-o-o-f? Jeg overser deg som prøver å såre meg. Det biter ikke på meg.
Hva du mener om meg,er fullt og helt ditt problem,ikke mitt.


Hva du synes om mine meninger er fullt og helt opp til deg,i dont care.
Jeg tør være meg selv,tør du?
Jeg kan face deg,tør du face meg?
Hva du mener om mitt ytre er fullt og helt opp til deg, I couldn’t care less.
Jeg har selvironi,har du?
Jeg tar meg selv mindre høytidelig,tar du deg selv høytidelig,eller tør du ikke?
Jeg er meg selv på godt og vondt,og klarer å leve med det,jeg godtar meg selv som jeg er,med mine meninger og står for det.Klarer du være deg selv,og har du egne meninger og tør å stå for dem? Eller er du en som «goes with the flow«?
I stand up for my self and my rights,do YOU?
I BELIEVE IN MY SELF,do you believe in your self?

6 thoughts on “Didn’t you KNOW??

  1. you go girl ;D dette innlegget likte jeg, her var det mange sterke og positive setninger,men samtidig et tema jeg synes kan være vanskelig, å tro på seg selv. Det er lett å miste troa på seg selv når man sliter og har opplevd ting som har krenket en og tatt fra en selvfølelsen og selvtilliten,og istedet gitt en følelsen av å ikke være verdt noe eller i det hele tatt være noen. Men heldigvis er det mulig å bygge opp selvtillit og selvfølelse igjen tror jeg,men det tar tid. Og slike innlegg som dette, ja det liker vi,for det viser hvordan en bør tenke. At man kan stå opp for seg selv, ikke bry seg om hva andre mener og sier, og ha egne meninger 🙂

    Stå på Laila 😀
    håper du får en god natt 🙂

    *klemmer*

  2. Hehe, -kanskje ikke den kommentaren du forventer etter et relativt ‘hardcore’ innlegg.. MEN : Du er søt! 🙂
    Jeg må smile når jeg leser!
    Håper du har det bra!

  3. YES I DO… siden du spør så svarer jeg 🙂
    Du så veldig skummel ut på enkelte av bildene…ville ikke møtt deg i en mørk bakgate 😛
    hehe…du e nå festlig

Legg igjen en kommentar

