working night and day…

Hey hey.
I går kveld var det dags for en nattevakt igjen,og hejhå hvor nettopp det kan gå!
For å holde seg gående må jo helten ha mat og drikke,og hva kan vel da være bedre enn å diske opp med dette?


Når man setter seg ned med en god bok,så er det utrolig hvor fort tiden faktisk kan gå.

For det er jo begrenset hva man faktisk kan finne på innedørs i en regnfylt natt midt på natta..
Når klokka er omtrent neste halv fire…

Man kan jo ligge å gruble på verdensproblemer så klart…

Se hva jeg kan da…

Når det ble kjedelig å se på «skumle» program så skipper man videre for så å finne ut av de har en egen kanal for spiseforstyrrelser,men der må det virkelig ha vært noe skikkelig skummelt program akkurat da,siden det ikke var noen adgang…


Så da dro jeg liksågodt fram ibux gelen min,for jeg fikk litt tannverk. Og når jeg selvsagt ikke tenker på å ta med ibux i pille form,så ble det å smøre på gel på haka…og utrolig nok funka det..

men fant ut at «Isfolket» tross alt var litt bedre…


men skjedde det noe spennende på akkurat denne siden? Nope,skeptisk ja..

Nei,så da trengte jeg en tenkepause for å gruble over det jeg leste i boka,og fant fram avisen istedenfor,og der finner jeg ut av Frode Alnæs ælske romsdalinga. (For de som ikke er oppdatert,let me refresh your memory: Frode Alnæs er fra Kr.sund (just as me) og de er nordmøringer.Moldensere er romsdalinger (jeg bor i Molde nå) ) Vet ikke helt hva jeg skal tro om det…

Da var klokken allerede begynt å nærme seg 05.30,og trøttheten meldte seg,men jeg hadde ennå 2.5 t. igjen av vakta…Men jeg kasta meg over boka mi igjen,og da fløy jo tiden rimelig kjapt.

Regnet hadde heldigvis sluppet taket da jeg labbet meg hjemover. Jeg vekket hanen,og kom meg hjem under dyna,der jeg burde ha tilbringt hele natta etter min mening.

Om dere regner sammen 1 + 1,så har jeg sovet en del i dag,men ikke så lenge som jeg hadde planlagt. Jeg tenkte at jeg liksågodt kunne dra meg opp av senga og bruke dagen fornuftig,som å lese mer bok,gå på butikken en tur,og vaske litt hus,før jeg satte meg ned og lekte bulimiker i noen timer. Jeg fant nemlig Kiwi’s helgetilbud i disken,marinert ytrefilet av svin,og da sa ikke bulimien nei takk for å si det sånn. Har man bulimi,så kan man spise hva man vil egenltig,for det skal jo opp igjen uansett.
Utingen med å sitte på nett,og lage mat samtidig,er gjerne at man glemmer at maten står på ovnen og putrer..Jeg mekket peppersaus ved siden svine biffen,og siden det skal være melk oppi den,så koker det fort over om man ikke passer på…og da skjønner dere tegninga..


Og jeg gadd jo ikke akkurat lage mer mat på kjøkkenet etter dette da,så etter at middagen var tygget,svelget og kommet i retur,så holdt jeg meg til mer fornuftig næring som ikke laget så mye søl…


samtidig som jeg slapp å bekymre meg for flere uhell mens jeg satt på nett og skravla med min kjære Karianne
Dagen er over,og det er strax på tide å finne loppekassa igjen,må jo passe på å få skjønnhetssøvnen,tross alt.

8 thoughts on “working night and day…

  1. Haha, du koser deg på nattevaktene skjønner jeg 😉 Jeg måtte se om jeg klarer å vende beina så mye innover og utover som du gjorde på bildene, jeg har ikke sjangs! :p

    Ønsker deg en fiiin dag 🙂

  2. he he artig innlegg nok en gang,samtidig som det også er alvor i det her ifht bulimien. Men du beskriver det på en «lett» måte som gjør at jeg tror mange utenforstående også kan forstå litt av hvordan det er. Du skriver så bra Laila, og bildene jah de er geniale!! 😉
    håper du har en fin søndag <3

    *søndagsklem*

  3. SV: Enig, det er noen leger som rett og slett ikje har peiling på hva de prater om, desverre..
    Alle reagerer individuelt på tabletter, men det er jo ganske greit å høre hvilken erfaringer folk har også:) Jeg begynte på fontexen på fredag, men har ikke merket noen forkskjell enda. Det tar vel en stund før den begynner å fungere:))Synd at den ikke funket så bra på deg..

    Forresten, virker ut som du har en veldig spennende jobb.. Du må passe på at du ikke stresser deg ihjel:P haha..

  4. OMG, jeg skulle vært fornøyd om jeg bare var halvparten så energisk og kreativ på mine nattevakter som du er, kjære deg 🙂

  5. hehe…festlige bilder. Så ut som du virkelig koste deg på jobb.
    Pepsi max flasken fristet 🙂
    Så kjekt å lese at du er i godt humør. Ingenting gleder meg mer enn at du har det bra.
    Stor klems

Legg igjen en kommentar

