Vennetid

Stri regn,plask regn,Niagaras sprut regn,fandens tårer regn,himmelens sluser plasket hardt ned over Molde by,og likevel måtte jeg ut å gå. Vennetid var det jeg skulle ha,og da avlyser man ikke,uansett vær. Jeg måtte dra fram regnbuksa,høst jakken som liksom skal være vanntett,og paraplyen,og labbet godmodig avgårde.
Paraplyen var det bare å gi opp etter en stund,for hvilken nytte har den når den vrir seg i avmakt og slår seg helt vrang? None what so ever.
Men jeg kom meg fram,halvt druknet,men likevel halvveis på land. Jeg kom meg i sikkerhet hos Anne-Helene.


Hadde en herlig kveld,jentekveld,vennekveld,kvalitetstid.

Med skravling,pc tasting,musikk,og litt drikke.


Sånn utpå natta (sent på natta) var det på tide og ta beina fatt og komme seg hjemover igjen.Og var været blitt bedre? Nånei du,himmelens sluser var fortsatt på vidt gap.Just my luck. Men hjem måtte jeg jo,senga ropa på meg som en gal,og da var det ikke annet valg.
På vei hjem måtte jeg forbi denne kreative plante greia…hvor tar de det ifra?? Skremmende spør du meg…


Vel hjemme så fikk jeg atter en gang bevist hvor vanntett jakken min er…


Supert….

Just great.

Men tross alt,jeg hadde en koslig kveld med godjenta mi,så det var jo verdt å bli våt. Senga varma meg godt,så jeg kom jo fort i varmen igjen.

Vennetid får mat tankene litt på avstand,og det gjør hvertfall godt. Ikke noe stress og jag.Og det trengs.Og jeg har blitt,og jeg skal bli enda flinkere til å komme meg ut og bli mer sosial,istedenfor å sitte hjemme og gi meg selv full tilgang til å sitte å trappe nedpå unødvendige mengder mat som skal opp igjen minutter etter at de er blitt fortæret. Wast of time and wast of food.

Da unner jeg meg heller tid med godt samvær og noen pils.Jeg har faktisk aldri vært fanatisk når det kommer til alkohol,til tross for kalorier,og det er jeg egentlig veldig glad for,for det stopper meg hvertfall ikke fra å være sosial.

Venner er verdifulle og viktige.

3 thoughts on “Vennetid

  1. Ja,ja – vann tørker opp,men vennskap setter varige,gode spor.
    Kanskje du har funnet en smart løsning her som kominerer det nyttige med det behagelige – det nyttige i å få tankene over på noe annet enn det du vet, og det behagelige og morsomme som du og andre er kreative nok til å finne på.

  2. You have a really good blog. Fun to read. It would be nice if you check out my blog that I have with a friend, same name, same age. One thing I found out now is that we write in different languages but I have lots of pictures. Hope you like it. (If you check out the course)
    http://juliornaas.blogg.se

Legg igjen en kommentar

