Nattevakten

Skal man ha nattevakt sånn midt på natta,da bør man ha noe innabords som skal hjelpe en til å holde energinivået for å holde det gående….

kl.03.14 er jeg fortsatt ved godt mot

Tar til og med en liten trall da

Jeg stiller meg tvilende til at du kan noen form for dans…

Sånn etter noen minutter så hørte jeg sånn rare lyder,som små skjærende hyl,og svisj lyder.Det har jeg hørt før,og vet at det er støvdotter som tar partiklene sine på nakken og løper for livet vekk.Og da var det bare å ta fram artilleriet og ta opp jakten.


Før jeg kan ta en pust i bakken.

 
Det er jo sykt hvor fort tiden faktisk kan gå når man har nattevakt når man har så mye man skal gjøre…Her har jeg jo fått slått ihjæl en halv time allerede.

Og nå begynner virkningen av burn og snus å gå ut,og øynene truer med å smelle igjen når som helst…Fyrstikkene som jeg brukte for å holde opp øynene knakk sammen,og jeg måtte tvinge opp øynene ved makt…Det ene øyet har mer eller mindre resignert…

Og da det endelig var på tide å dra hjem,så fikk jeg bevise jeg trengte for at det faktisk stri regnet ute,til tross for at kalenderen viste 18.juni…
Trenger jeg si at jeg er skuffet over været?


Jeg var over trøtt og likevel lys våken da jeg kom hjem så klart,så jeg måtte tvinge to vallergan ut av brettet sitt selv om de mente at de kun kommer ut på kveldstid,men da jeg sa at de kunne få være med å leke sjøstjerne så var det greit. Og når de attpåtil fikk være en hjerte alien,så var de helt i ekstase.


Klokken ble var blitt 09.09,og de begynte å gi sin virkning,og jeg var ganske glad,for da var jeg rimelig skutt..


Til slutt fikk jeg endelig fred…


KØDDA! Got ya!

9 thoughts on “Nattevakten

  1. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha… and so on..

    Jeg dør av latter!!

    Takk, Laila! Så kan jeg si at jeg har trent magen i dag også 😀

    hipp hurra!

  2. nattevakt er ikke bare bare nei 🙂
    genialt dagbokinnlegg.
    digger deg laila, og digger at du snart er på vei inn døra på besøk hos meg ❤

Legg igjen en kommentar

