working girl


I går fikk jeg pokker meg ikke blogget en gang,jeg skammer meg! Unnskyld hele Norges befolkning,jeg vet dere venta på et innlegg. Men jeg var faktisk opptatt hele dagen,så dere burde ha forståelse for at en jente trenger å sove til langt dag,tross alt,for å så hangle seg på jobb. Jeg jobber nemlig. Jeg går til jobb,jeg er på jobb,jeg går fra jobb,jeg jobber dag,jeg jobber kveld,jeg jobber natt.Skulle tro at jeg aldri hadde fri.Men jeg tar meg litt fri innimellom,til de andre tingene i livet mitt også,blogging. Men det er bare innimellom.

Etter jobb i går møtte jeg min skjønne Ida,hun fikk låne den andre delen av senga mi i natt. Den er nemlig den beste å ligg i om man trenger en skjønnhets søvn.

I natt skal jeg pokker meg på jobb igjen,sa jeg det? Nei,jeg gjorde kanskje ikke det når jeg får tenkt meg om,men det skal jeg da altså.
Og selv om jeg jobba sent i går,og burde ha sovet lenge i dag,så sovna jeg selvsagt seent i natt for det første,og våkna gryyyyy tidlig i dag..(07.30!!!!) Og fikk jeg sove etter at Ida dro i 09.00 tiden? Nope…men hele dagen så langt har jeg tilbringt i senga,og kl .er nå snart blitt 15…såe ja.

Jeg har i grunnen ikke oppdatert så mye på matfronten i det siste,jeg velger å ikke skrive innlegg på innlegg med hvor mange runder jeg har hatt med maten,det er i grunnen ikke så viktig for meg å informere om til alle og enhver mann (og kvinne) Det går tålelig. Antall runder med bp’er er redusert,også mengden mat. Jeg mister litt matlysten som regel når sommeren kommer. Jeg er mer sosial,jeg er ute og går mye,jeg jobber. Jeg sitter ikke like mye inne.

Vekten har gått litt ned,men jeg ånder og lever. Humørmessig er det også ganske bra nå,og det er godt.Det gjør dagene overkommerlig. Det eneste jeg nå ønsker,er at sola skal komme fram litt oftere,jeg har tross alt kjøpt meg en del nye sommer topper som jeg har lyst å bruke,så dette synes jeg rett og slett er dårlig gjort av sola.

Nei,nå lurer jeg faktisk på om jeg skal karre ræva mi ut av senga og slenge meg på sofaen istedenfor. Kanskje jeg skal se på den grøsseren jeg kjøpte for noen dager siden. Det høres ut som en plan.

*Lusker seg ubemerket ut*

Laila has left the building!

8 thoughts on “working girl

  1. ja fy skamme seg,tenkt å ha andre ting å gjøre enn å blogge!!! nei og nei 😉

    så bra at antall b/p’er er redusert for tida da, kjempe bra 🙂
    koselig at venninnen din var på besøk da, godt med gode venner 🙂 håper du får en fin dag videre 🙂

    klems

  2. Så koselig å lese et nytt blogg innlegg ifra deg..skjønner godt at du ikke rekker å blogge hver dag. Enn må jo ut å nyte det som vi skal kalle for sommer 🙂
    Håper at du koser deg på jobben..
    Klems

  3. Så bra at det går bedre! Det er for mange det går bedre med en gang solen titter fram, varmen kommer gradvis og lysere tider er her. Deilig!

Legg igjen en kommentar

