Det gikk som det gikk

Det finnes ikke en bedre start på dagen enn en luxus frokost på sengen…


Det er nå min mening.
Da frokosten var over,så var det å velte seg ut av senga,finne noen filler å slenge rundt kroppen før man kan vise seg offentlig,for så å fyke på dør. Sola blendet meg,ikke en sky var å se,ikke en eneste sky som kunne skjerme øynene mine fra det derre skarpe lyset på himmelen. Så da kom solbrillene til sin nytte gitt,jeg skjønte det måtte være en grunn til at de fantes.
Jeg labba i vei av all min kraft,fordi jeg hadde avtalt å treffe ei venninne på et sted som jeg antok det tok meg en halv time å gå til. Jeg feilberegna litt,jeg hadde ikke tatt med en svipptur innom butikken i beregninga. Og ikke forventa jeg at hun ikke helt skjønte sånn eksakt hvor vi skulle møtes heller…Men vi fant hverandre til slutt. Det gikk bra.Happy ending liksom.

Så da dro denne jenta


og jeg på tur. Vi gikk og gikk og gikk,og svetta og gikk. Og vi trodde en stund at vi skulle forgå av varme,men det viste seg at vi ikke hadde trent å bekymre oss,for vi overlevde vist hele turen opp. Og jaggu kom vi ikke helskinnet ned igjen også. Selv om det var varmt,og vi gikk mye.
Vi gikk også litt rundt der vi kom ned,før vi sa ha det bra og jeg gikk hjemover.

Deilig med kvalitetstid med gode venner,og det har jeg hatt en del av i det siste.Jeg er fornøyd med meg selv.Mulig jeg blir litt sosial i morgen også,får se hva jeg utsetter meg selv for.

Den store matlysten er ikke heeeelt tilstede i denne varmen,så jeg slengte liksågodt oppi en boks med druer da jeg slentret innom butikken,det er måte på hva jeg utsetter kroppen også da.

Men her en dag ble jeg fersket da jeg satt på kafé,ennå jeg prøvde å skjule kanelsnurren bak te lyseholderen…snakk om å få ha privatlivet i fred.Her skal det brettes ut i minste detalj.

Jeg sier ikke mer….

Eller…jo,jeg må si en ting til…jeg har time med min kjære psyk. i morgen tidlig,så det er vel best jeg kommer meg i seng og får ladet opp batteriene..

11 thoughts on “Det gikk som det gikk

  1. Ser at vår definisjon på luksusfrokost ikke er det samme.. Jeg pleier helle sovne med håna i chipsposen mens jeg ligger på sofaen på kvelden.. Men nå skal jeg jo liksom spise sunt, så siden jeg er flink er det ei stund sia.. :p

    SV: Joda.. Vet jeg skal spille hard to get, og det suger villt, siden det man EGENTLIG har lyst til å gjøre, er jo og bokstavelig talt gi hele seg bort gratis.. :p

  2. Håper det gikk greit hos psykologen, gudene vet at sånne timer kan være slitsomme..

    Sv: Haha, takk for tipset! Skal gi det er forsøk;)

    Håper du får en fin helg:)

  3. hehe…du e nå festlig. Chips til frokost.
    Så koselig det så ut med cola zero og kanelboller, kjekt med kafee besøk med venninner.
    Håper at det gikk bra hos psyken idag.
    Ha en super kveld.
    Klems

Legg igjen en kommentar

