Travel dag

Fy faen dere kan tro jeg har et morsomt liv…Alt jeg finner på etter jobb,det skulle vært to av meg,så travelt som jeg har det,og så mange ting jeg burde ha fått gjort unna på en dag. Rekker jo knapt å få unna alle avtaler før jeg må stupe i seng og starte på en ny dag. Det er rent utmattende skal jeg si dere.

Jeg kan jo vise dere noe av det,så skjønner dere sikkert hva jeg mener.
Jeg går f.eks rundt og spør vilt fremmede om de vil ha tjukkebollefeita-mage kyss…


Og så er det fullt av papparazzier rundt huset som absolutt vil ha meg til å posere til enhver tid,sånn at de har noe fancy smancy å vise fram i «Hjemmet» (Jeg begynner å bli rimelig lei av at de til stadighet skal ha så mange bilder av meg,men det er jo greit at de tar med dette bildet av meg da,for det er jeg meeeget fornøyd med selv,fordi jeg har irritert dem litt med å tre over meg en søppelsekk,sånn at de ikke får hake slepp av den sexy kroppen min.

…før jeg har har en date med Elgar..litt kvalitetstid må vi ha sammen,før jeg…

..spiser han til kveldsmat.


Og når kvelden nærmer seg slutten,så er jeg ikke i mye samarbeidshumør lengre,da er det bare å glemme å tenke på å se på meg engang….
Da setter jeg opp sinteblikket.


Og bare sånn at dere vet hva dere går til om du ikke tar hintet om å stikke…
I’m a superwoman! I have loads of girlpower! Be aware! Vokt dem for super-Lai!!


Dessuten har jeg kjøpt en Rykiel veske (unicef),og den fungerer fint til å fylle opp med masse stein,sånn at jeg kan bruke den som en ninchaco.
Hadde ikke du også vært vanvittig sliten etter en sånn dag kanskje?? I think so!

10 thoughts on “Travel dag

  1. :-O du må jo være helt utslitt etter alt det der :O omg altså!!

    hihi jeg lo godt av dette innlegget ja ;D genialt!!
    Håper du har en roligere kveld 😉

    klems

  2. hehe…jo jeg hadde vært sliten om jeg skulle ha gjort alt det etter jobb. Må ikke spise Elgar, han så jo så koselig ut 🙂
    Ha en super duper kveld.
    Klem

Legg igjen en kommentar

