Søndagstur i marka

Fordi jeg prøvde å skvise sammen sola i går..

Så var den borte da Olav og jeg dro ut på tur i ettermiddag….Det var iiiiskaldt skal jeg love dere.Jeg frøys på sykt på ørene,at hele hodets isnet. Det blåste ganske så bra der vi var.Neste gang skal jeg huske å ha med meg lue/pannebånd + hansker. Jeg fryser så lett på hendene så jeg burde ha gått med hansker konstant.

Her fikk vi hvertfall klart beskjed…

Og vi stakk ut…

Tusten,her er Molde’s slalåm bakke..

Olav ville ha noen minutter i rampelyset sa han,så jeg fikk lov å legge ut bilde av han…

Her stod jeg liiiite lenge å venta liksom….

sånn,det får være nok av han…

Her var vi kommet fram til Moldevannet,målet for denne turen.

Her er det ikke lov å bade stod det….vannet vi drikker i Molde smaker jo dritt,så hadde vel ikke merka mye til eller fra om noe smuffins hadde kommet oppi vannet…

Jeg skrev t.o.m. navnet mitt i boka der,og jeg kan opplyse om at det er hele 290 m.o.h. (for treigskaller= meter over havet)

Når vi kom opp dit da,så fikk vi pokker meg denne beskjeden igjen..

Så da var det bare å gå igjen da….

her kan dere se at jeg har fryst fast til å bli en is støtte

Og her bader folk om sommeren!!! De er sjuke i hodet! Iisskaaldt jo!! (til opplysning: dette er ikke moldevannet!! )

snipp snapp snute.
Turen er over,og jeg er fornøyd fordi jeg skal hjem å varme meg. Dro innom butikken en tur før jeg kom meg hjem da,og der spanderte snille Olav is på meg,siden det var så varmt liksom.

Å hoppe i dusjen var dagens høydepunkt for å si det sånn.

7 thoughts on “Søndagstur i marka

Legg igjen en kommentar

