Svar på spm + bilder

I dag tenkte jeg at jeg skulle lage et mix-innlegg,bilder og svar på spørsmålene jeg fikk under spm.runden.

WARNING: LAAANGT INNLEGG!! Lag deg en varm go te,og len deg godt tilbake i godstolen….

Thea spør:

Veien videre, hvordan ser den ut??
Enten er det en grusvei,eller så er det asfalt,who knows..kanskje er det mange fartsdumper der,men det er ikke godt å vite.Man vet aldri hva som lurer bak neste sving,så jeg tar en dag av gangen,uten å bekymre meg så mye om hva som kan,eller vil skje.

Om 2år, 10år??
Jeg aner ikke,og jeg er glad jeg ikke vet…men forhåpentligvis har jeg vel funnet en mann og stiftet familie? innen 10 år. Og i løpet av de 10 årene,så er jeg kanskje fri fra sf,eller eventuelt nesten fri. Tiden vil vise.

Ikke at du kan vite det, men hva tenker du?
Har vel svart på det jeg tenker på de to spm over her.

Love you sweetpie.

 

Carolinehar alltid syyykt mange spm,så deler dem opp mellom bildene her.

Here we go:

Hva er yndlingsplagget ditt? (legg ut bilde!!)
plagget??? plaggene mener du vel…alt jeg har? Du har mange bilder her på bloggen du kan glo på,men det nyeste yndlingsplagget er en jeans jeg kjøpte på barneavd. på H&M.Den skal være på det siste outfit innlegget.

Hva er det beste i livet ditt?
Trenger du virkelig spørre meg? familie og venner så klart. 😉

Hvilke blogger leser du?
I høyreside menyen i bloggen kan du se alle bloggene jeg leser

Hvis du kunne velge mellom å aldri røre en pc igjen, eller å stinke konstant – hva ville du ha valgt da?
Aldri rørt en pc,man har jo internett på mobilen nå vettu 😉

Hva er din favorittblogg?
Jeg har ikke en favoritt. Jeg følger mange,jeg leser dem,fordi jeg liker dem.

Hva politisk parti holder du med?
Det partiet som klarer å få gjennom den beste ordningen for psykisk helse vinner mitt hjerte.

Hva er favorittsangen din?
Jeg har flere,og det kommer stadig nye,så kan ikke nevne kun en. Men kan jo nevne noen. Morning pure av placebo,mange av Metallica,all the beauty av JJ Heller,careless whisper av seether..veldig mange av Madrugada og ja..eeendeløøst.

hva synes du om topplisten på blogg.no?
Care? careless..

i dette øyblikk, hvilken sang har du på hjernen?
careless whisper..

Hva får deg til å gråte?
Om jeg skulle brekke foten hadde det nok sikkert kommet en del tårer vil jeg tro,ellers er jeg en kald jævel.

Hva/hvem får deg til å le?
Torsdagkveld fra Nydalen,Dagfinn Lyngbø,kongen over alle konger. Venninnene mine Annicen og Edith.

Ensfarget eller flerfarget sokker?
Ja takk begge deler.

Ligger du på siden, magen eller ryggen om natten?
Magen,med den ene foten trukket litt opp,og ut mot siden..sånn som de alltid tegner rundt et dødt menneskene…det virker som at det er den eneste stillingen alle dør i…merkelig det der...

Hva ville du hatt med deg på en øde øy?
Vennen mine
Har du noengang hat skikkelig rosadilla?
Har det til dels nå

Hva er det dummeste du har sagt?
Du kan sikkert lese mye av det her i bloggen min…så sett deg ned å les…

Hva er den værste maten du vet om?
Blodpølse! Da trenger jeg ikke stikke fingeren i halsen engang,for da vil den komme i retur av seg selv…

hva er du mest redd for?
Å drukne
Caroline fortsetter:

Hva slags hårfarger har du hatt? (legg ut bilde!!)
Det kan du se her.

hvordan kom du på å begynne og blogge?
Noen venninner av meg satt å prata så mye om den og den bloggeren,så jeg sjekke det ut engang,og etterhvert oppretta jeg min egen.

Liker du lilla freia-påskeegg?
Gjett om jeg gjør!!!!!

Hva hadde du gjort om du hadde våknet opp til fem edderkopper på puten?
Skutt dem!

hvilke »type» mennesker liker du, og hvilke kan ikke du fordra ?
Jeg liker folk som er livete,ler mye,har humor og tar seg selv uhøytidelig.
Jeg liker ikke folk som tror de er bedre enn andre.

Hva står det på den siste meldinga du fikk?
vincent vag gogh begikk selmord Send tc9 for ja/tc0 for nej TC STOP til 2333….jessda…

Hvis du kunne velge én superheltkraft, hvilken ville du valgt og hvorfor?
Lese tanker,så håper noen superhelter har den kraften.

Spiser du det som moren din serverer til middag eller lager du din egen mat?
Sånn situasjonen min er,så kan jeg selv velge. Men når jeg er hjemme så spør hun meg som regel om det er noe spesielt jeg vil at vi skal ha.

Vet alle vennene dine at du blogger?
Jepp

Hender det du feiger ut og lar være å legge ut noe du egentlig har lyst til å skrive?
Det er ikke snakk om å feige ut,men jeg vil ikke dele alt med hele verden,dette for min egen sikkerhet. Privatliv kalles det.

Hvordan tror du menneskekjøtt smaker? Hvem ville du spist om du fikk sjansen?
Smaker vel som kylling som alt man spiser men ikke helt klarer å sette et eget smaksnavn på fordi de aldri har smakt noe lignende…da kunne jeg jo glatt ha spist hvem som helst.

Hvor mye av personligheten din kommer fram på bloggen?
Personligheten kommer vel fram som den er,det er bare visse ting som har med meg og mitt som ikke vedkommer andre jeg ikke deler.

Hvem var du for 5 år siden?
Et menneske? Laila? En 20 åring?

liker du pannekaker?
Jaaaaaaa! Med sukker på!

Hvilken musikksjanger er din favoritt?
Alternativ,pop/rock,rock +++ (jeg liker mye variert)

Hvilken filmsjanger er din favoritt?
SKREKK 😀

hva er yndlings frokostblandingen din?
Havregryn

Har du noen gang gjort en rampestrek som er verdt å nevne?
you would like to know,wouldn’t you? 😉

Og fortsetter…..

Hvilket ord bruker du mest?
«Seriøøst??!» «omg»

Hva er du minst fornøyd med og hva er du mest fornøyd med ved deg selv?
Mest: øynene,og selvironien
Minst:mage/hoft/lår,og selvbildet

Er du følsom?
Jepp,spesielt under føttene 😉

Er du fornøyd med deg selv som person?
Alle kan bli bedre 😉

Liker du sild?
Spekesild er godt,og saltsild og sursild.

Kunne du tenkt deg å spise gardiner?
Tja,om jeg har på sitronpepper så blir det kanskje ikke så verst…

Hva synes du om selvskading?
Jeg synes det er trist at så mange sliter med det,og at det er så lite innsikt om det blant folk.

Hva får deg til å le hysterisk?
Dagfinn Lyngbø

Ler du av deg selv?
Oh yes.

Hva setter du mest pris på ved livet?
Familien,venner,små gleder,musikk,sosialt samvær,å få være del av andre menneskers liv..

Hvis du virkelig skulle vært god i en idrett, hvilken skulle det vært?
Turn,det var en idrett jeg drev med som barn,og jeg har mange ganger angret på at jeg sluttet da jeg var 14…

hvordan vil du beskrive deg selv?
Vel,la meg si det på denne måten: du ser og hører meg på fest,og du vil ikke krangle med meg. Eller er jeg snill og grei.

hvordan ser leiligheten din ut?
Liten og lys (stor nok for meg da,55 kvm) Men du vet jo det da,du har jo sovet over her,husker du ikke det? I verdens best seng vettu 😉

hvordan har blogglivet påvirket ditt eget liv?
Jeg har truffet mange nye herlige mennesker. Jeg har klart å få fram litt budskap og innsikt,noe som er den viktigste grunnen for at jeg blogger. Jeg har fått satt ned tanker svart på hvitt,jeg har fått masse flotte tilbakemeldinger,jeg har fått utfordringer…

Røyker du på fest?
Nei. Jeg sluttet å røyke på dagen for 10 mnd siden,og har ikke røyket noe etter det, røyker heller ikke på fest (men jeg snuser)

Har du vært så full at du har besvimt?
Nei. Aldri besvimt i hele mitt syndige liv.

Hvem var den siste som gjorde deg forbanna?
Vil ikke nevne navn….

Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?
Med tanke på assosiasjoner med folk jeg kjenner/vet om,så ville jeg ikke hett Gunther,Otto,Ari eller Carl Ivar…

Føler du at du er voksen?
Halvt voksen og halvt barn 😀

Hvis du hadde en ape, hva ville du kalt den?
Ari Behn

Er du en romantiker?
Må nok innrømme det ja

Hva er det søteste noen har gjort for deg?
Jeg har en del mennesker som har gjort mye for meg..kan ikke peke på en spesiell ting.

 

Og jaggu fortsetter ikke Caroline enda mer…

Hva er ditt flaueste minne?
Det skjedde da jeg var 16….

favorittsitat?
Jeg har så mange…har ingen spesiell favoritt…men foruten dum spiro spero,så kan jeg jo f.eks nevne;»Ikke bruk nye tårer på gårsdagens sorger» eller:»Faller du syv ganger,reis deg åtte»

hvordan hårfarge bruker du?
Det varierer…spørs hva de har,eller hvilken farge jeg vil ha

hvilken realityserie ville du vært med i?
Festernes mester (fra showman)

Hva liker du best å gjøre på en deppa alene dag?
Sløve foran pc’n

Hvor høy er du?
1.58…

Blir du fort glad i folk?
Ja

Hva er din største frykt?
Drukning

styggeste du vet?
Gravide som røyker

drømmejobben?
Som ansatt på et treningssenter,det adm. + personlig trener + instruktør

Hvilken yougurt liker du best?
Nyt,med blåbær og bringebær

Hvilken julebrus liker du best?
Hamar sin

Hva pleier du å drikke på når du er ute?
Som regel pils,men hender det blir drinker innimellom

Hvor mange par sko og jakker har du?
Over 20 par sko (har ikke tellinga,men altfor lite hvertfall) og jakker…lets see..mista tellinga,mm..men rundt omkring 9…kanskje…orker ikke gå å telle liksom,man slår jo av litt til kjentfolk også…

Favorittkjole? #legge ut bilde#!
Her heller har jeg ingen spesiell favoritt. Jeg bruker ikke kjoler så ofte,det er som regel ved spesielle anledninger. Det også ligget det bilder av fra før av på bloggen…

Favorittbutikk?
H&M og ICA MAXI

når lo du skikkelig høyt sist?
Jeg ler alltid høyt

hvem snakket du sist med i telefonen?
Annicen

hva og når trente du sist?
Jeg går daglig,i den hensikt at det skal være en erstatning for trening…ellers jogga jeg her forrige uke,haha.

Hvordan har du det med deg selv og livet,sånn helt ærlig,fra hjerteroten?
Jeg klarer meg,og som alle andre,så må jeg holde ut med meg selv,sånn som dere må holde ut med dere selv.

Er du mest sosial og sammen med andre eller alene?
Mest alene,men prøver å ræva mi ut av hus når det skjer noe

Hva synes du at du selv fortjener medalje for?
For at jeg gidder svare på alle disse spm

Hva er din teori på hvorfor vi mennesker gjør som vi gjør?
Fordi vi er en gjeng med apekatter som har en hjernecelle hver og derfor ikke har IQ nok til å gjøre noe annet

når svarer du på disse spørsmålene?

Hva hadde du kommet til å brukt tiden du bruker til å blogge på om du IKKE hadde blogget?
Lest blogger

Hva slags lesere håper du at du har?
For meg kan det være akkurat det samme

Hvilke lesere håper IKKE at du har?
De får nå lese de som gidder,i dont care

Hvor vil du bo i fremtiden og hva vil du bli?
Kunne godt ha tenkt meg å bodd i Nord-Irland eller Skottland. Jeg svarte lengre opp her hva jeg ville jobbe med..Dessuten vil jeg gjerne bli 10 cm høyere

Hva syns du om Twilight?
Har kun sett 1 av filmene,og den var helt ok (aner ikke hvilken det var)

Nexi har ikke noe spørsmål,men en veldig hyggelig kommentar som jeg vil slenge med her.

Hei
Jeg har ikke noe spesielle spørsmål til deg. Jeg ville bare si at jeg syns du er utrolig flink til å skrive om seriøse ting, men med en humor-twist når det passer seg. Og jeg er utrolig imponert over at du får til livet ditt sånn som du gjør,og at du evner å se det positive i ting. Jeg har masse å lære av å lese din blogg!
Også skriver du alltid søte kommentarer, takk !

Takk skal du ha Nexi!

Sandra lurer på hva dum spiro spero betyr.
«While I live I breathe»
Mens jeg lever puster jeg.


Mopetti lurer på..

Først så lurer jeg jo og på hva Dum spiro spero betyr eller står for.
Det fikk du nettopp svar på over her.

Så lurer jeg veldig på hvordan du har det i dag.
Dagen har gått opp og ned…

Så lurer jeg på hvor du befinner deg om 10 år..hehe
Who knows,Stavanger? Oslo? Irland? Skottland? Molde? Kr.sund? An endless guess….

Teatermasken lurer på følgende:

~Hvor i verden/norge har du bodd?
Oslo,Ålesund og Molde (og jeg er ifra Kr.sund,for de som ikke har fått det med seg)

~Har du vært på en spesiell (sommer)ferie som du husker ekstra godt?
Ja
~Yndlings låta akkurat nuh?
«Wall of stone» av The navigatores

~Liker du te? Hvilken?
Liker te ja. Har funnet en veldig god en,med mint smak,gotta love it.

~Tornerose, Askepott eller Snøhvit?
Askepott

~Beste barndoms minne?
Har ikke bare ett…men telt turer med venner,gå barbeint i gresset,fotball,boksen går,ingen bekymringer.

~Siden du er fra Kristiansund, liker du bacalao? [ikke at det er en selvfølge bare fordi man er fra der:P
I LOVE IT (noe av det beste jeg vet)(mamma sin oppskrift)

~Beste boka du har lest?
Jeg liker å lese,så har ikke en favoritt,men en jeg alltid vil ha en forkjærlighet til er narnia,løven,heksa og klesskapet.

~ Siste boka du leste?
Jeg leser Isfolket nå,bok nr 22,demonen og jomfruen.

~ Vann med eller uten kullsyre, med eller uten smak?
Både med og uten kullsyre.Men med smak! Og ikke vanlig Farris…*grøss*

~ Madonna eller Michael Jackson?
Once up on a time var det Michael Jackson,nå…50-50

~ Ullpledd eller fleecepledd?
Helst ull,fordi fleece er så jævla statisk

~ Hva syns du om Kristian Rønning aka Sirius, og låta som han vant med i norske talenter?
Hm? Who?

~ Syns du det er vanskeligere å tro på det anonyme bloggere skriver om, i forhold til det åpne bloggere skriver om?
Har egentlig ikke tenkt så mye over det,for de som har åpne blogger kan jo også lyve på seg/skryte på seg/trekke i fra osv i sine blogger…Det er ikke en selvfølge av de som er anonyme ikke skriver om et reelt liv…

~ Skal du på festival i sommer? Evnt. hvor?
Blir nok ikke noe i år nei,ikke som jeg vet om nå hvertfall

~ Tror du på værmeldinger eller stikker du en pinne i maurtuva? /Tar det som det kommer?
Jeg må sjekke ut vinduet når jeg våkner,det er nok det beste.

~ Leser du noen magasiner/blader?
Det er veldig sjeldent jeg kjøper noe sånt

~ Lyse eller mørke gutter?
mørke

~ Skal du følge med på fotball VM?
Absolutt ikke

~ Hvordan er utelivet i Molde?
zzzzzzzzzzzzzzzz….Tar seg litt opp under jazzfestivalen da

~ For lenge siden, så la du ut mange FINE scrapbooking ting som du hadde laget, holder du fortsatt på med sånne ting?
Lenge siden jeg har scrappet,det blir som regel i forhold til bursdager,jul o.l.
Kjære Kristine: Jeg regnet med at du hadde lukket den. Kjekt å «se» deg igjen vennen,tenker på deg innimellom alt annet surr som hjernen min bedriver med til enhver tid.Du er ikke glemt. Masse klemmer til deg søte.

Jorunn lurer på:

Du virker på meg som en tvers igjennom sunn og oppegående person – utenom dine spesielle problemer.
Kan det tenkes at problemene med å komme ut av spiseforstyrrelsene egentlig har å gjøre med at maten brukes som et hjelpemiddel til å få kontroll over de følelsene som skriver seg fra bipolaritet?

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal svare her jeg Jorunn,fordi jeg utviklet min sf da jeg var 18 år,og det tok 11 år derifra før jeg i det hele tatt kom inn under noen form for behandling. Det var først i høst at bipolar ble nevnt..Så hva som kom først,og hva som kontrollerer hva er ikke godt å si.

Det ble et kort svar,men jeg kjenner jeg ikke orker skrive mer om akkurat dette nå,fordi hjernecellene er oppbrukt etter å sittet å svart på alle disse spm i et par timer eller noe..

Og der gikk den kvelden….

Her er forresten 2 armbånd jeg laget av ulike perler og dingser fra diverse andre armbånd som har tatt kvelden…så da fikk jeg min egen vri.

Elgar,superelg og elgmund hilser så mye.

AND NOW: GET OUT OFF HERE!

9 thoughts on “Svar på spm + bilder

  1. Hadde mange kommentara til dej når ej las gjennom, men glømte visst alle 😛 Kjekt at du syns ej e lættis da!! Hoho 😀

    Love you long time, hils familien elg 🙂

    PS Såg du forresten dei to elgane som campa i hagen til nåkken i dag? Blei avliva 😥 Ej vil ha elg i hagen min. Koz å klemz

  2. Geniale svar på mange av spørsmålene 🙂
    Vi er like høye og har samme smak i filmer 😀 Moro å få vite så mange sprø ting om deg 🙂

    *klem*

  3. Morsomme svar og nå må jeg inn på alle linker du lagt igjen -.-‘
    HAHAHAH, jeg ler like godt når dere svarer på alle dumme spørsmåla mine :’D
    Enig med Hamar julebrusen azz!!
    Så fikk jeg hjernteppe…
    KLEM ❤

  4. jeg har vært litt dårlig på blogglesing og kommentering noen dager gitt, ikke fått med meg at du har hatt spm runde en gang, men looover å bli flinkere 😉 mange bra spm og geniale svar ja 😀
    Håper du får en fin fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

