ut på travetur

Søndager er ikke akkurat min favoritt dag i uka,men når det er sommer (nå er det bare en dag før vi stuper inn i sommer måneden,så jeg tar meg den frihet å si at det er sommer !) og sola skinner,da er det bare å få på seg fillene og komme seg ut på sammen med gode venner.

Etter at jeg fikk velta skrotten ut av senga,så kom jeg meg ut for å møte Camilla. Klar for tur.
(her er forresten et bilde fra en annen dag her,måtte bare slenge det med,sånn at jeg kan vise dere regnbuen jeg så,weeee)

Men tilbake til dagen i dag….

Opp på Varden hadde de heist opp flagget for Camilla og meg. Hurra for oss som klarte å komme oss opp,til tross for vinterdvasne og rustne kropper.

Det er mange og lange oppover bakker opp mot Varden,og med lår som truet med å sprenge fordi de var så støl etter fredags joggetur,så kan jeg meddele dere at det var en smertefull tur opp. Ikke blir det vel i morgen heller,etter den turen vi hadde i dag. Men digg var det hvertfall. Og det blir nok en del flere turer opp til Varden framover. Fin trim,hehe.

Fikk etterhvert trasket meg hjem,men neida,skulle visst ikke hjem enda nei viste det seg når jeg var kommet godt over halvveis fra byen. Da traff jeg på 2 kompiser,og ble med på en visning han ene skulle på. Så da ble jeg med opp dit og glante litt til han ble ferdig der,så kjørte de meg endelig hjem,hvor dusjet stod å hylte etter meg,og sofaen stod i kø etter dusjen. Men skal ikke klage på dagen,ute i sola i 4 timer er digg.

Litt senere kom min kjære Annicen på besøk,så fikk skravle enda mer shit. Good friends are a bless.

Maten har vært ok,tatt i betrakting til i går f.eks…det betyr ikke at jeg har spist og beholdt så mye,men redusert bp mengden. Så det er da noe hvertfall. Får vinkle det sånn,og ikke fokusere på at det det i det hele tatt skjedde.

Nå er det bare litt tv glaning og relaxing. En snedig greie jeg aldri helt har skjønt er at når det endelig er sommer her,så sendes det så mange serier på tv hvor de faktisk feirer jul…hva er greia liksom??? (de feirer jul på en serie som står på her nå…ikke spør hva det er,for det aner jeg ikke,men han ene blør neseblod)

Merry x-mas people.

Her har dere forresten gliset mitt! Får vel ta meg en sykkeltur igjen snart,selv om den første endte med knall og fall..les her

One thought on “ut på travetur

  1. Jeg blir alltid så glad av bildene du legger ut…utrolig flotte naturbilder. Ser ut som du har hatt en flott søndag 🙂 Ut på tur aldri sur

Legg igjen en kommentar

