By ved hav # 1

Denne jenta sløser ikke bort en lørdagskveld med sprit ånde,øl-briller,oppskrapede knær og skills som ikke egne seg for å bli linedanser. Nå nei du! Jeg slenger heller på meg joggebukse,et par nice sko,jakke og skjerf (det blåser kaldt ute,så skjerf er lurt) og lua godt trøkt ned over ørene. På med mp3,vente på at musikken skal smelle inn mot trommehinnene (som selvsagt slenger seg med som ekstra trommis i bandene som finner veien forbi øregangene) og så er det å labbe i vei.

Det er ikke så altfor ofte jeg er i Kr.sund,min kjære hjem by,men i det siste har det nesten tatt helt av. Jeg nevner; jula,påska,og jaggu er jeg ikke hjemme igjen,for å være deltaker i ikke minder enn 2 konfirmasjoner (brutter’n og søskenbarnet mitt) Så når jeg er ute og går tur,så er kameraet på plass (og glemmer jeg det,som i dag,så er det kjekt at det er kamera på mobilen)

Så nå tenkte denne jenta å gi dere en liten bit av Kr.sund.
Vårt by våpen,plantet på vardetårnet.

Aske-kladdens bror,gråsonen,tatt fra varden.

 

Sånn ca midt i dette bildet,nedi klynga av hus bor foreldrene mine,som er mitt barndomshjem.

 

Midt i mellom de to trærne midt på bildet står det et rådyr og spiser kveldsmat (trykk på bildet om du ikke tror meg,for jeg fikk liksom ikke zooooma inn skikkelig)

Kr.sund må ha Norges styggeste kirke…

Forrige helg var det foto festival i Kr.sund,og en god del av bildene står utstilt her ennå. Dette skal da være et bildet av Johnny Cash,men pga lyset,så ble dette et mikset bilde,som jeg synes ble litt tøft. Meg i forkant,Johnny Cash og del av motsatt side av veien.

I morgen er braker det løs med brutter’n sin konfirmasjon,mat opp og ned i mente, «i cant wait»
Men jeg overlever vel et matkalass denne gangen også tror jeg.

5 thoughts on “By ved hav # 1

  1. Nå fikk jeg faktisk skilleig lyst til å reise dit 😀 Jeg synes Ila kirke i Oslo er styggere 😛 Den ser ut som et fengsel 😛

    Når vi går ut i Oslo, går vi som regel på Rock In 🙂 Ellers har man jo Cat People da, men der får jeg ikke lov til å gå lenger av psykologen 😛 Også er det arrangementer på John Dee, kalt Shadowlove, og Gotham Nights på et sted kalt Nonna noen ganger i måneden ca.

  2. Så gøy å se byen din sånn som du kjenner den. Flotte bilder og det ser ut som du har hatt en kanon tur i godt vær. Lurer på om det finnes Laila og Monica krater og ute i den store himmelverdenen. Eller enn sånn slørdans.
    Kose deg masse i komf. kjenner jeg deg rett så tar du nok et par bilder der og 🙂 Flinke jente
    Oh ja..sånn på slutten, det med ordrebekreftelse må du forklare i sånn Donald Duck stil trinn for trinn for jeg bare hææææ?
    🙂

  3. i did it ..i did it …i think 🙂
    Ordrebekreftelsen er nok herved historie og du kan på ny fryde deg over blanke ark og fargestifter til på min kommentarside.
    Trenger ikke å takke..heller ikke sende penger og planter..det går helt fint 🙂
    Lol….i did it

Legg igjen en kommentar

