ice ice baby

Jeg spiser is til den store gullmedaljen (jeg har aldri sett noe av den gullmedaljen når jeg tenker meg om…) og fryser som en helt (fryser alle helter?) Men nå klarte jeg ikke å holde igjen på is trangen som kom over meg (ja,altså,den kom ikke over meg bokstavelig talt da) Men skjønner nå hvorfor det egentlig er best egnet på sommertid. Sitter med pleddet rundt meg nå da,så det går med nød og neppe her.

Jadda,neida,så…
seeeeeee………sko!

"Er du av typen som aldri blir brun,
og som aldri heller prøver noe særlig på å bli det? jepp,thats me alright!
Er du ansett som en kjedelig kujon,
fordi du stort sett ikke gidder å bade? Sikkert nok,for der har du meg!
Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk? Ikke akkurat problemer,men
men jeg kan styre meg ja....
Du ække aleine, vi er mange som har det sånn. Enda godt å vite..

Er du av typen som liker å sitte,
sitte inne å pimpe når sola skinner? Jepp! Pimper varm sjokolade som en helt.
Er du av typen som er svak for sport,
men bare på skjermer og bare når vi vinner? Jepp,men ikke fotball,da snur jeg ryggen
til...og her har dere jenta som har bachelor grad i sportsledelse folkens..jadda.
Da har du problemer i følge peanøtthjerneforbundet
Men du ække aleine, vi er mange som har det sånn. Bra!!

Folkens jeg kommer med nyheter
jeg må be om absolutt stillhet. Stille som en mus jeg..
Ventetida er over
det kommer til å falle snø i natt. Er det en nyhet????

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få. "Great" Gleder meg som faen faktisk...

Lailailailailailailailailailailailai
Lailailailailailailailailailai.. jaaaaaa? jaaaaaaa?? Hva????

Er du av typen som lar deg irritere,
av folk som alltid skal imponere? Gjett da?
Har du et kjøleskap,
har du en TV,
har du alt du trenger for å leve, "kremt,kremt" du glemte å nevne pc....
for...

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få. Hva er det egentlig jeg får fred i fra??

Nei,glad det er vår nå ja,og kan bruke sånne sko blant annet….

Vallergan funker som den skal nå,heldigvis,jeg får sove,og våkner ikke så ofte på natta,men jeg drømmer fortsatt ganske mongo drømmer,men det kan jeg faktisk leve med. Det er jo ganske morsomt å våkne opp og tenke over hvor syk en drøm kan bli.

Været var knallfint,dvs sol på mer eller mindre blå himmel,så da var det ikke annet å gjøre enn å få på seg klær og komme seg ut. Fikk gått meg en lang tur,forbrent noen kalorier,fikk sol i trynet,se andre individer og ja,i det hele tatt,komme meg ut av huset i noen timer.

Det er en ting jeg har tenkt over mange ganger,at når man er ute å gå i marka,så sier alle du treffer på hei til deg. Hva er det med det egentlig? Treffer du dem på gata,som hører du ikke et kny fra dem,da ser de rart på deg om du plutselig skulle finne på å si hei til dem. Er det lukten av natur som gjør noe med oss når vi er ute og går i marka? Er det sånn at folk endelig kan slippe ut sin lidenskap og tør si hei til andre turgåere,fordi de tror at de er likesinnede? Ligger det en usagt felleskap mellom folk som er fanatiske turgåere? Hva er greia?
Ingen som sa hei til meg da jeg var ute å gikk i byen i dag hvertfall. Ikke på roseby heller.

Det var hakket før jeg ble sur her nå nylig,for jeg svitcha over til tv2,klar for å se «torsdagskveld fra nydalen»,og så stod det at det var fotball…fotball tenkte jeg,ka faen???!!! Så kom jeg på at det var onsdag..»phew» Så sitter jeg å halv glor på en sånn mordsak greier,en type som er skamlik snoop dog,som lirker ut av seg,sakte men sikkert,at han drepte noen,og hvordan. Og nå sier han at han liksom angrer…jeje…IDIOT!

Han drepte 3 stk faktisk. Fikk livstid,men tror det pokker ikke idioten klarte å ta livet sitt etter 1 år i fengsel da?? Djeeezez!!!

Spiser,spyr,spiser,spyr…en helt vanlig dag med andre ord. Its my drug.

7 thoughts on “ice ice baby

  1. Istrangen er ikke lett og vinne over. Men kaldt blir det etterhver. Jeg kjenner til den der.

    Har også tenkt over den der med å si hei til folk i skogen. Jeg sier alltid hei når jeg er ute å rir i skogen eller går. Alle er så blide og hyggelige der.
    Men på gata deriomt føler jeg folk bare er frekke og gir meg stygge blikk.

    Håper du får en fin kveld:)

  2. Jeg drømmer også mye sykt for tiden 😛

    Fine kjolen! Også så billig da O.o Tror jeg må ta meg en shoppingtur igjen snart, har ikke vært på shopping på en evighet.

    *klemme på*

  3. Bloggen din er alltid så fin med mange bilder! 😀 Lese lyst!

    Å sånn btw; Fotball for alle penga vett’u! <3 *sikle*
    Jeg kan advare deg i dag; Det spilles fotball kamper i morgen også! (Men om de går på tv – det er jeg ikke sikker på!)

  4. jeg har alltid sagt att man Alltid kan spise is, men du kanske har en poeng 😛

    og du, jeg tror vallarganen kan bidra till merkelige drömmer….

    digger dig

    klem

  5. åååå nydelig armbånd. Har du laget det selv? Det er så mange som lager smykker for tiden att jeg må bare spørre…men anyway så var det råflott. Jeg fikk så utrolig lyst på is nå som jeg har lest bloggen din..nam nam sjokolade med sjokoladebiter eller pistasj med sjokoladebiter. Håper at du koser deg i sola..gleder meg til å lese mer av bloggene dine..festlige og spennendes lesing 🙂
    Klems

  6. Ikke alltid helt A4-drømmer med vallergan nei..

    Takk for kommentar, nå har jeg lagt ut resultatet 🙂

    Virker som om vi har ganske like dager, sånn innholdsmessig. Dessverre..

Legg igjen en kommentar

