Roadtrippin’ and stuff

N tasten min har bestemt seg for å ta kvelden,den har meldt seg ut av taste samfunnet. Jeg må drive med utallige smiske metoder for å den til å legge seg på plass. Det minner meg kraftig om pubertetsoppførsel… Heldigvis så biter den på hver gang,sånn at jeg hvertfall får tastet det jeg trenger å taste.

Hærregud,jeg skulle brenne en cd her en kveld,og blir like frustrert hver gang jeg må fjerne den plastikken som er utenpå platen! Jeg skjønner ikke at de skal ha den rivekanten akkurat midt inn den ene kortsiden,så man knapt klarer å åpne den! Er det virkelig så vanskelig å den på framsiden eller noe? Man må jo kaste bort mye verdifull tid på å åpnet opp den helsikes plata jo!! Det hadde strengt tatt ikke vært nødvendig å gjøre dette så vanskelig for folk synes jeg.

Annicen og jeg har vært på roadtrippin’ og jeg måtte jo bare ta noen bilder av de flotte fjellene vi har på denne kanten av landet.

Annicen digger å låne feit bil som vi tok turen med..Så det feirer hun med å spise litt salat mens hun kjører…

…and i’m the passenger!!

Her er gliset vi kjørte rundt i…Annicen står med ræva i været omtrent mens hun prøver å finne ut hvordan vi får ned taket…

Mens jeg stod å venta på at hun skulle finne ut av det,så fanget blikket mitt dette støv vraket…Man burde vel strengt tatt begynne å tenke på vaske den når man ser sånn ut,eller er det bare jeg som tenker sånn??

Ikke at gliset vil ralla rundt i var støvfritt heller da,men den var jo ikke på langt nær som den støvdotten ved siden av oss.

Dette her var faktisk en bil man med stolthet kunnnnnn (ser dere hva jeg mener eller???!!) e råne rundt i!!
Nå er jeg da ankommet Ski,for en hvileuke,bort fra de vanlige omgivelsene hvor alt dreier seg om maten og det å ikke orke annet enn å bare være hjemme og ikke noe skjer.

Snakker mye om dette med sf min med søstern og typen,de spør om ting de lurer på,hvordan det fungerer,og hvordan det er for meg. Jeg synes det er veldig bra at de involverer seg som de gjør. Her får jeg fritt spillerom når det kommer til maten,og det å bruke tid for meg selv om jeg trenger det,fordi de vet at det er en del av sykdomsbildet,og de vil ikke gjøre noe som gjør at hele uken blir verre for meg,fordi de vil være sammen med meg,lære meg,og la dette bli en hvile uke,samtidig som at de ikke vil at ting skal bli verre for meg ved at jeg må beholde maten om jeg ikke klarer å holde ut å beholde det. Da blir det bare verre psykisk igjen,med tanker og følelser. Det blir som å velge mellom pest og kolera.

Det vanskeligste for meg når jeg er på besøk hos andre er nettopp dette med maten for meg,selv om de vet om problemet,selv om jeg er åpen om det. Fordi det er ikke videre morsomt å sitte der å vite at de vet at jeg går og kaster opp etter hvert måltid..

Humøret er ikke så bra akkurat nå,uten at det er noen grunn for det,det ligger bare latent i meg,og det kommer lett fram.

9 thoughts on “Roadtrippin’ and stuff

  1. WOOOOW så gøy med biltur. Skulle ønske at jeg bodde nærmere deg, gjett om jeg hadde sittet i baksetet da med solbriller på å sunget sanger for dere. Hm..blåmerker sånn uten videre. Hva har du gjort mon tro? Ønsker deg en knallfin helg. Kos deg masse.. Klems

  2. Stor klem til deg fra meg! Du kler jo den bilen veldig godt. Den var helt deg 😀
    Takk for den fine kommentaren hos meg. Det varmer og gjør dagen bra 🙂
    Her er det lille Eimund som ødelegger tastene. Fy søren så rask den ungen er med fantestrekene sine!!!
    Klem 🙂

  3. Roadtrip er gøy! Skal på jentetur til Sverige i sommer, gleder meg masse! 😀
    Håper du har det bra ^^, Ha en flott dag! 🙂

  4. Mopetti : det var ikke noe baksete på den bilen,så da hadde du eventuelt måtte sitte taket eller noe,men det hadde jo vært kult det og da 😉

    takker og bukker for kommentaerer fra alle 🙂

  5. Kristi: i have no idea how i got them…
    But this is my LOWER leg..so no,you dont have any reason at all to envy me or anything…

Legg igjen en kommentar

