Trafficing

Jeg tror kanskje det er på tide å gjøre noen utskiftninger når det kommer til hanen som galer om morgenene. Jeg har nå opp til flere ganger opplevd at den ikke galer til den tiden jeg forteller den at den skal gale. Jeg er dritt lei! Men når jeg ser på han,så burde jeg vel strengt tatt ikke ha hyret han i første omgang…

Sola skinner, og jeg er så glad….best å komme seg ut å shake litt på skrotten før den forfaller.

Jeg fant ut at om jeg skulle gå over veien,så måtte jeg vente til jeg kom til et godkjent overgangs skilt,for her er det vist bare menn som kan gå over.

Mmm….er ikke dette litt vel drøyt i forhold til reglene om trygg trafikk? En hvilken som helst idiot kan jo komme peisende ned bakken her,og bli skremt av disse søppeldunkene,fordi de ser ikke helt hva det er med det første,og tror at det er noe som skal over veien,og de rekker ikke å stoppe. Så skrenser de inni disse dunkene da,og de kan jo fly metervis om de bare får et skikkelig dytt med litt kraft i. Og tenk da,om noen som er ute og går en tur,og aner fred og ingen fare,plutselig får en dunk midt i planeten…Nei,det er noe dritt. Og det verste er at faktisk ikke var et hus i nærheten som dunkene liksom skulle tilhøre…så hvorfor kunne ikke de som er brukere av nettopp disse to dunkene heller sette dem foran huset sitt? Er de flau over å være i besittelse av søppeldunker kanskje?

you wacco people må jeg bare si da..ta ansvar for søppeldunkene,og vær med på å sørge for trygg trafikk….

Da jeg kom hjem,så satt det faen meg en liten edderkoppjævel og lurte på meg..men jeg føler det veldig sterkt på meg om noen glaner på meg.

Han var garantert på oppdrag for å ta hevn,fordi denne stakkaren har krepert (og det er ikke min bragd engang)

Og nå som det er vår,og planter og ugress og busker og trær vil fyke i været,så har edderkoppene masse kamuflasje..så derfor er jeg ikke så veldig begeistret for plantasjen rett under vinduet mitt….

Og deres strategi er da å kravle seg opp til dette vinduet. Jeg bor innenfor dette vinduet. Ingen god kombinasjon. Tror jeg må ordne med gitter…eller kanskje sånn fluepapir gjør mer susen..

2 thoughts on “Trafficing

  1. Huff edderkopper ja..det er rette tiden for de nå. Liker de ikke, har aldri likt de og vil aldri like de..håper at du kan få tak i noe som kan stenge de ute..kjøpe netting. Jeg kjøpte en pakke med netting og borrelås. Kjempeenkelt å bare lime på borrelåsen og så klemme nettingen godt fast..ingen eddyer som kom igjennom der. Så flink du har vært som har vært på tur i det fine været. Det fristet utrolig, men jobb og kurs gjorde det vanskelig å bevege seg utendørs i dag for mitt vedkommende. Skulle hatt en ute jobb om sommeren og en inne jobb om vinteren 🙂
    Klems fra meg

  2. Edderkopper plager meg ikke så veldig, men vepser derimot! *Grøss*

    Gruer meg til de tjukke og store vepsene som har overvintret våkner fra dvalen og kræsjlander på meg! Hyyyyl!

    *få panikk bare av tanken*

Legg igjen en kommentar

