Lang fredags formiddag.

Snakk om å måtte stå opp tidlig i påska…her skravler folket fra kl.07.30…og jeg er ikke noe A-mennesker for å si det sånn..Så da var det bare å sukke og komme seg opp,og hoppe i dusjen så man ikke skulle skulle fryse ihjæl. Snille mamma laget varm sjokolade til meg da,og det ble dagens frokost.

Dagens outfit..

Elsker forresten pysjbuksa mi som jeg fikk kjøpt på barneavd. på H&M.

Søstern synes sokkene mine er creepy,skjønner ikke hva hun mener,men frekt er det!

Mitt lille tantebarn insisterte å få sitte på fanget mens hun trykt i seg en is,mens tante satt på pinner for å unngå å få is over hele seg..det gikk bra,phew.

Sola skinner,det er nesten blå himmel,og 11 grader. Snøen er omtrent borte her,og jeg er sjeleglad,er dritt møkka lei av vinteren nå! Godt det er 1 år til neste gang. Jeg skal hvertfall ut å nyte finværet i dag,det er helt sikkert.Ingenting å sitte inne hele dagen etter hvertfall,det er waste of time. Ut og bevege kroppen,må passe på så man ikke får all påskematen plasert på hoftene,det er ikke helt min stil.Her skal man se bra ut til sommeren. Her går man nemlig ikke i bikini med for mye på kroppen. Ikke at jeg bader i det norske iskalde havet,så derfor er ikke bikinien så mye brukt heller,but you never know. Men lettkledd skal jeg gå,er shitlei vinterklær som får deg til å se ut som ball.

Nå er det besøk på gang,og forhåpentligvis vil kanskje broren til min snart svoger klippe meg,begynner å bli litt i ulage nå,formen forsvinner litt på en måte. We’ll see.

Nei,stapper en snus under leppa jeg tenker jeg.

Kursiv

3 thoughts on “Lang fredags formiddag.

  1. For en skjønn liten prinsesse du er tante til🙂
    Så ut som hun storkoste seg på fanget ditt. Godt å se at du koser deg i påsken med meget rare sokker og mmmmm varm sjokolade.
    Påskeklipp?? venter i spenning på bilde viss du blir klippa🙂
    Klems fra hu som har vært borti politiet litt for mye…lol

Legg igjen en kommentar

