Påskekyllinger + ting du ikke visste om meg

Da er påska i gang,og ingen påske uten kyllinger.Stavekontroller

Jeg fant et par kyllinger mamma har tatt vare på siden jeg gikk på barneskolen….

Du får ikke finere kyllinger enn dette assa..

Siden påska her i heimen som regel består av quiz,spørre og svare på typ 2-300 spm,spise og bli blenda av mors gule pynt i hele leiligheta,så tenkte jeg at jeg skulle taste ned ting om meg som du ikke viste om meg men som du egentlig ikke ikke trenger vite.

*Jeg sitter akkurat nå med sokker med tær på.
*I kveld har jeg danket up pepsi max med pærebrus light
*Jeg har kun sett 1 episode av LOST
*…det samme med hotel cæsar
*3 lyspærer i leiligheten min har tatt kvelden
*Jeg liker den nyeste go’morgen yogurten best (den med nøtter)
*Jeg har aldri blitt stukket av en veps
*Jeg har en hipster truse med smily’er på
*Jeg har kun en to seter i heimen min
*Jeg sitter aldri på kjøkkenet mitt
*Jeg har fjernet et fødselsmerke
*Jeg bruker 75-80 B i bh str
*Jeg har 5 par nike sko
*En gang hadde jeg en katt som heter Bajas
*Jeg har ikke dorull holder
*Jeg blir bilsyk
*Jeg bruker lilla farge når jeg skriver på msn
*Jeg liker ikke farris
*Jeg og den ene søstra mi har likedan neseform
*Jeg liker kaffe latte bedre enn kaffe mocca
*Jeg har kun spydd 1 gang dagen derpå i hele mitt liv (overdose på rødvin er ikke å foretrekke)
*De jeg chatter mest med på msn er Lene og Olav
*Jeg har en ex som heter Atif
*Jeg er en smilyhore på msn
*Jeg har 344 venner på facebook
*Jeg må ha skumnisser hver jul
*Jeg har 2 forlovelsesringer liggende
*Jeg synes det er tragisk med plastplanter (med midre man er allergisk,da er det godtatt)
*Jeg synes den grønne pringle’s er den beste (sour crem,for de som ikke følger med)
*Jeg synes «bullcrap» er et fantastisk ord
*Jeg har et par gule sko (de tok jeg jo selvfølgelig ikke med meg hjem i påska..)
*Jeg kan ikke fordra pels
*Jeg har ikke badedrakt
*Jeg har et par håndjern med (fake)pels
*Jeg har sertifikas bevis på trener 1 for barne/ungdoms fotball
*Noe av det beste jeg vet er kransekake (helst den mamma lager)
*Nøttekake og kokosmakroner er de beste julekakene
*Jeg lurer på hva poenget med å blogge er
*En gang satte jeg meg på ei lampe uten skjerm og fikk brannsår i skinka
*I oktober klarte jeg å ødelgge en såpedispenser på en buss,og dikk halvparten av såpa utover
meg selv
*Jeg har ikke mikrobølgeovn
*Og heller ikke en rist til stekovnen min
*Jeg har et arr på venstre lillefinger etter at jeg kjørte hånda oppi en påleggsmaskin.
*..og et arr over det ene øyet etter at jeg knalla i fylla
*Jeg spiller ganske ofte «cube crash» på facebook
*Bokstaven N på pc’n min henger nesten ikke på greip
*Jeg har 3 jakker som jeg har kjøpt på barneavd. på H&M
*Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg et par avkappet (frampå) boots. De var brune..
*Jeg har danset vanndisco på lilleputthammer
*I 1994 var pappa og jeg på OL i Lillehammer. Der tok jeg et bilde av Espen Bredesen da han
hadde trening,og da jeg framkalte bildet så var det kun en bitteliten rosa flekk som skulle
forestille han
*Jeg har lyst å bli lotto-millionær(men jeg tipper aldri)
*Jeg har Gaute Grøtta-Grav som venn på fb (kjente han en gang i tiden)
*(Akkurat nå må jeg på do) (ok,i’m back)
*Jeg har 3 venner på fb som heter Maria
*En gang tenkte jeg at jeg skulle lese hele Bibelen (kom bare til s.8 eller noe,da hadde jeg allerede
lest 2-3 sider med kun navn,da gadd jeg ikke mer
*Klasseforstanderen min på barneskolen lo så hun grein da jeg spilte «stælken gundersen) på en
sånn liten oppvisningsgreie klassen hadde. Etterpå fortalte hun meg at jeg burde bli skuespiller
*Jeg har også spilt Michale Jackson og sang BAD på en annen oppvisning vi hadde
*Jeg synes Leif Juster er/var morsom
*Jeg ønsker meg ikke en feit mann!
*Russenavnet mitt var «van dram»
*Jeg liker ikke leverpostei
*Jeg elsker sana-sol
*En gang foreslo jeg en drikkelek på et vors,sånn at vi kunne få opp stemninga og øke promillen
betraktelig før vi skulle dra. Jeg ble kakefull,og kom ikke inn på uteplassen vi skulle på.
*Jeg synes Tor-Erling Staff er på tryne tragisk
*…det samme gjelder det Bjarne Brøndbo
*I fylla tror jeg at jeg kan danse (men i utg.pkt. er det bare febrilsk fekting med armer og ben)
*Jeg foretrekker Ibux/ibuprofen foran paracet
*Jeg har en pappa som er storspiser av kaker,is og sjokolade (men legger ikke på seg..)
*Jeg synes Marianne Auli og Sand brødrene er jævlig spesiell,tror de må være fra en annen
planet..
*Jeg liker ikke rett i koppen kakao
*Gyros i pita—> jeg kunne spist meg ihjæl
*Jeg har innover navle
*Kiler du meg under føttene er du så godt som mørbanka

4 thoughts on “Påskekyllinger + ting du ikke visste om meg

  1. He he! Interesangt med sånn «Ting du ikke viste om meg» ting😀
    Vis ikke du liker Farris, så liker du ikke vannet her i Larvik :O de fleste steder i Vestfold generelt!
    *Knis* nei da! Men true story – vi har Farris som drikke vann! uten kulsyr(?) ofc!🙂

    God påske!❤

  2. wow…masse spennendes å lese. Ble litt nyskjerrig på den pærebrusen. Kan ikke huske at jeg har sett det i butikkene…i love pæresmak. Må ut å prøve å spore opp. Koselig med kyllinger som du har laget selv. Skjønner godt at det ikke finnes finere påskekyllinger enn det🙂
    Haha..jeg har og håndhjern..rosa plysh på de + rosa trekk til rattet i bilen..må finne frem og pynte opp bilen til våren🙂
    Klems

Legg igjen en kommentar

