Jeg er en bokhylle…

I dag var jeg hos min kjære behandler igjen,som atter en gang skulle ransake hjernen min. I dag kunne han fortelle meg at jeg er en bokhylle. Dvs,jeg skulle se for meg at den ene delen av hylla var meg,og alle bøkene var alt innholdet som representerte meg og livet mitt. Og om en bok stod litt ut av rekken,fordi noe ble rokket ved,så var det fremdeles en del av meg, det ramla ikke ut av meg,men det var noe jeg måtte lære å rette opp på igjen. Og ironisk nok,han tok en bok ut av hylla,som representerte en del som var litt skakt i meg (og han tok ut bare en helt random liksom) så tok han ut en bok om sf. Da måtte jeg kommentere det og le assa…er det mulig liksom?

(Dette her er et random bildet jeg har googlet opp da,og en del av de bøkene som står der har jeg faktisk lest også,haha) Jeg er da altså den øverste hylla…tydeligvis..


Han er også ganske flittig til å bruke tavla si,og han står der og rister på tusjene som knapt nok virker,og når han da oppdager andre tusjer som faktisk virker, blir han like overraska hver gang…er det mulig?…Men han fikk da skribla ned noe hvertfall,noen rundinger,noen veier og mye klussing i alle retninger.To av sirklene var da meg. Han prøvde forklare noe om dette og lurte på om jeg skjønte hva han prata om,for han skjønte om jeg ikke gjorde,for han forstå det knapt selv sa han…er det da rart jeg blir forvirra??Og han fortalte meg gang på gang på gang at jeg var den jævla bokhylla,det var hakket før jeg tok en de bøkene som stod der og klæska den i hodet på han og skrek:»jaaadaa,jeg_har_skjønt_at_jeg_er_den_fordømte_bokhylla!! Djezez,jeg er da ikke dauhørt mann!!

Traska meg så videre til kjøpesenteret,handla dåpsgave,bursdagsgave til bruttern (du kunne ikke hatt bursdag en annen dag enn akkurat nå rett før barndåpen liksom??!!) og et par andre ting,før der bar hjemmover. Pakke og styre og ordne,o så fyke på dør (ut døra) Dro med meg en diger trillebag som bråka noe infernalsk hele veie ned (og det er en stykke) Og alle som kom forbi glana på baggen som at det skulle være noe fra en annen verden de aldri hadde sett før.Hærregud mennesker,har dere aldri sett en trillebag før??!! Dessuten har jeg pakka den stappfull med klær som hadde holdt et par uker til en amerika reise. Og som regel har jeg med like mange rene klær tilbake,som brukte…Jeg vil alltid være på den sikre siden liksom..

Og jeg venter og venter….jessda..20 min. igjen til bussen kommer.
Foran meg på bussen satt ei blondine og dro fingrene jeg håret sånn omtrent hvert 10 min,mens hun glana seg i bussruta for å se om det ble bra nok..men det var drit bustete bak,men det så jo ikke hun stakkars krek.

Nå sitter jeg i godstolen hjemme (som alle krangler om) og for hver bokstav jeg taster her,så rister stolen,og det er en evig knirking mens dette pågår. Jeg kjenner det bygger seg opp en kraftig irritasjon nå…Hele stolen burde vært pælma langt pokker i vold! Og dette krangler alle om! Ja,forstå det den som kan…Dette skal bli meg en fin påske med godstolen…

Legg igjen en kommentar

