Lørdagspjatt

Jatta jatta,her sitter jeg da som et utskudd,venneløs..på en lørdagskveld!! Tror ikke vennene mine eier moral! Det er lov å komme på besøk,og ha med seg masse alkohol og partyform altså,men tross alt,deres tap.

Så neida,sikkert like greit,må jo opp på tidligvakt i morgen,på en så umenneskelig tid som 07.30!! På en søndag!!! Rekker ikke gnikke søvnen ut av øynene før jeg er ferdig med vakta kl.15 vil jeg tro. Skulle ønske jeg kunne gå i søvne enkelte ganger…Så kanon det hadde vært,gjort hele jobben i søvne,og når du våkna var arbeidsdagen over..meeee liike.
Men ikke nok med at jeg har tidligvakt da,neeeiiidaa,da skal jaggu meg klokka skru’s 1 time fram i natt!!! Whyyy god? whyyy mee?? Dvs da altså si at jeg tok mine sovedrops allerede i syv-halv åtte tiden i kveld,og bør finne senga om max et par timer…lørdagskvelden sin det.

Foruten å sitte hjemme å trykke hele dagen,så var jeg sosial med ex’n i ca 45 min. eller noe,ned til butikken og heimat. Deretter bar det ut på en gåtur,for å nyte litt sol,så fikk beveget flesket i 1 1/2 time,før det ble å dele noen timer med bulimien.Den tar ikke fri selv om det er helg.
På menyen stod det ostepop,litt potetgull,kvikk lunsj,en grandis,6 skiver med hapå og popkorn.
Jessda..Varm sjokolade var forresten også med.

Bare sånn for at stemmen ikke skal rustne helt,så har jeg prata litt med Elgmund. Gutten må jo tross alt læres opp til å prate anyway,han er jo alt blitt 2 uker nå.

Hærregud,på tvn er det noen blondiner som får botox makeover i trynet,men når de ser ut som et takras,så sier det seg jo selv at de trenger det..Ikke alle som gidder stå fram med det trynet de har tydeligvis. Ikke takler de å fortelle hvor gammel de er heller,på en måte er det forståelig,tenk å måtte dele det med andre enn de nærmeste,kan fort bli veldig flaut det.

Nei,jeg sier det bare…jeg gleder meg til våren,og dra fram luene mine!

Omg,sitat en av bertene i «ja,vi elsker Hollywood» : «noen bleker rumpehullet sitt»

I rest my case!

2 thoughts on “Lørdagspjatt

Legg igjen en kommentar

