Et bilde jeg har malt

Jeg begynte å male dette bildet allerede i 2003,men pga litt for liten tid på den hygge/kurs kvelden vi hadde da,så ble jeg ikke fornøyd med det,men jeg gjorde aldri noe med det.Nå for noen mnd siden kjøpte jeg meg lerret og maling,så kom jeg på at jeg kanskje skulle gjøre noen endringer på det for å få det litt bedre.
Bildet er malt etter Salvador Dali’s bilde: one second before awakening from a dream caused by the flight of a bee around a promegranate.
Her har dere orginalen…

Og her er mitt bidrag…Min himmel er da altså noe helt annet enn salvador bildet,men jeg gadd nemlig ikke klikke opp bildet på nett for å se hvordan himmelen var igjen,så jeg bare malte hele greia gul…så,jaujau…sjøfargen er også ulik ser jeg,men hallo,dette er jo Laila’s tolkning,og den trenger jo ikke være heelt lik liksom.

14 thoughts on “Et bilde jeg har malt

  1. Veldig bra bilde!
    Jeg synes faktisk at din himmel var mye bedre. Den var spennende og kreativ, i motsetning til den andre som var mere «standard» og kjedelig!
    Dette er talenter som bør brukes mer🙂

Legg igjen en kommentar

