Tirsdag blabla

Gnafser potetgull,har ei lue på haue,snus og pepsi max er innen rekkevidde. Arma verker en smule,siden kvelden har gått med til å taste i 5 msn samtaler…samtidig.Jeg er tydeligvis populær i kveld,siden det var alle de som tok kontakt…Men når det er minimalt med sosial kontakt noen dager,så er det godt det skjer via msn.Men er litt bekymra for hun ene nå da…Håper det går bra med henne…

(Ok,nå klarte jeg endelig å pakke sammen potetgull posen,og legge den ut av synsvidde. Det som er innen rekkevidde og ligger der å glaner på meg,er 4 halvdaue bananer som truer med å gå ut døra selv.Sikkert fornærma fordi de ikke ble spist.Jeg får vel forklare dem veien ned til ex’n,han liker sånne halvdauinger,forstå det den som kan…(den helvetes pc’n henger seg opp noe så grasalt i kveld,jeg tror jeg klikker i vinkel snart…tar jo en ren evighet å skrive hvert ord!!! jhkutyaskdlhhkqts!!!! (<— dette skal forestille banning! I’m queen of cursing!) I dag har jeg brukt en god del timer kan man si,på å få ferdig kjolen..og når jeg da som sagt tidliger klipper ut i vilden sky uten mønster,så har kjolene i fleece en tendens til å blir litt vel tettsittende for å si det sånn.Men den vil sikkert passe bedre om den fordømte vekten går ned litt til.Men ja,her har dere hvertfall resultatet (Ellen,du er herved advart igjen,du kan godt holde deg for øynene)
Her har dere forresten bilde av potetgull posen som er så fordømt vanskelig å legge vekk når man først har begynt å spise….Snusen er byttet fra sterk til ekstra sterk btw.Altså,den på bildet er ekstra sterk.

I 18 tiden klarte Anne-Helene å dra hvalrossen (meg) opp av sofaen for å bli med å traske ned til Roseby en tur(det trengtes å få litt frisk luft i lungene,siden jeg ikke har vært ute siden i går kveld.

Og lua som jeg har på meg i skrivende stund…(elsker luer om dere ikke har fått med dere det til nå)
Pris tilsammen: hele 80 kr. Meg=haappyy.
Nesa mi er jævlig rar i profil,jeg er for sure i klasse med pinoccio.

Da jeg vralta meg hjemmover fra Roseby og fikk planta kadavret ned i sofaen,så var det å sette i gang med dagens dose spise/spy runder.Dagens resultat=2. Helt greit,selv om mengden kunne vært redusert,men toleransen blir større etter som tiden med bulimi øker.Innimellom mister man gag-refleksen (brekningpunktet) og da må hånda presses omtrent ned til spiserøret,og det er ikke videre digg.Gjør hele seansen litt lengre og mer slitsom.Men det må opp,og da er det ingen bønn.Men jeg orka ikke mer enn de 2 rundene i kveld,så jeg tok kveldens dose med lamictal,for da kan jeg ikke kaste opp etterpå.

Der tok jaggu meg Camilla desire kontakt på msn også gitt,er jeg poppis eller?!

Har time hos psyk. min i morgen,og jeg har en del å fortelle,tror ikke han blir videre fornøyd,men det er dessverre en del av spillet,og skal ting bli bedre av å gå der,så må jeg vel fortelle ting som de er.Selv om jeg ikke helt har lyst å fortelle det…men men. Kanskje det ender med en anti depressiva igjen…jeg aner ikke…Kanskje trenger jeg det,for lamictalen holder ikke humørsvingningen mine stabile som de er ment for å gjøre,jeg befinner meg ofte på den depressive siden.Så kanskje jeg trenger anti depp ved siden av.For noen funker det med en blanding av anti depp og lamictal…så ja..får se hva som skjer.Jeg er drittlei av å befinne meg i disse periodene med depresjon.Å føle sånn på håpløsheten og maktesløsheten,sammen med alle rundene med maten.Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å gjøre klart måltider,og henge over doskåla,hoppe på vekten,måle mage,hofter og lår,sitte med tunge tanker,ikke ha ork eller gidd til å gjøre noe som helst,isolere meg for å bli hengende fast i bulimiens og depresjonens grep. For når man kommer så langt inn i sf’en,så ender det med at man velger å isolere seg,for å bruke tiden på nettopp å ha disse rundene med maten.Man er avhengig av det..man blir utrolig rastløs når man er sosial og ikke har muligheten til å ha en eneste bp.Det opptar all fritiden man har.

Nå er klokka jaggu meg blitt 02.30,begynner å lure på om jeg snart skal velte meg i seng og få noen timer med søvn.Kan jo hende at kroppen trenger det eller noe…

6 thoughts on “Tirsdag blabla

  1. Kjolen ble flott og du ser helt sikker veldig fin ut i den.:) Skjønner kjøpet på barneavd., herlig genser. Det er ofte jeg tenker at klær på barnevd. skulle vært i damestr. De er liksom litt sprekere🙂

  2. Sv: Jo, jeg skjønner hva du mener.. Man må passe seg for den smellen, passe seg for å ikke havne rett tilbake.
    Det er jo en del forskjeller i behandlingsopplegg rundt om kring, da. Her er det i hvert fall fast lengde på behandlingen, og det er det jo ikke over alt. Det er avtalt på forhånd, og uansett om du går opp fort eller sakte, og du raskt føler deg bedre, eller bare blir dårligere, så har du like lang behandlingstid. (men med mulighet for forlengelse, selvfølgelig). Så fordelen med å gå fort opp, kan jo være at man har lengre tid på stabiliseringsfasen. Lengre tid på å lære seg å ikke igjen bikke nedover.

    Tror nok det er fordeler og ulemper med begge deler, og kanskje er det forskjellig hva som passer best for hver og en.

    Jeg vet hvertfall at jeg gjerne vil gå litt sakte opp, for å takle kiloene som kryper på. Så du har nok et poeng😉

Legg igjen en kommentar

