Hurrameg rundt

Tro det eller ei,i dag har denne jenta vaska gulv,tørka støv,lagt sammen kleshaugen,vaska kopper,skifta på sengtøy og styra på bare verre.Holdt på i 3 1/2 time liksom..*phew* Men det trengtes,og nå er jeg glad jeg er ferdig med,det er ikke videre morsomt å gjøre alt dette,men digg når det er overstått.

Jeg får nemlig helgebesøk i dag,og da kan jeg jo ikke vise fram hvordan som regel er her.Ikke at jeg har det så forferdelig rotete her,for det liker jeg ikke da.
Mye mat har jeg ikke foret kroppen med i dag,annet enn noen flak med sånne kjeks med litt stratos trekk på (hallo liksom,det er jo sånn iskjeks,og det er ikke akkurat hva jeg vil anse som kjeks da men..) og et par jafs gullbrød (tjukkoladen )Men så har jeg jo også drukket en battery for å holde energien opp for å kommer meg gjennom all ryddinga i dag,og det er jo en liten kaloribombe det også. Forhåpentligvis kommer jeg meg gjennom denne dagen uten noen som ligner på fråtsing og spying,for jeg ønsker det jo ikke akkurat.Men når det kommer besøk så vet man jo aldri om man stapper i seg av alskens dritt.Man skal liksom kose seg når det er besøk og det er helg da…men jeg skal hvertfall gjøre et forsøk.Det teller jo litt vil jeg si…i hvertfall mener psykiateren min det..Ny duk har jeg også lagt på her ser jeg.Dog en del krøllete,og burde sikkert vært under strykjernet,men det får liksom være grenser for hva jeg gidder gjøre (jeg har strykjern da,men jeg synes det står seg best inni skapet)

Pokker,nå først ser jeg at jeg har glemt å ta morramedsa mine..og kl. er 17 liksom…jaja,får regnes som morgen ennå da,så stapper dem liksågodt innpå nå.Alt man skal huske på…

Fant forresten et par ny blåmerker på kadavret i gårkveld.

Hærregud,vet dere hva eller? I går glemte jeg av en kjærlighet på pinne i butikken!! Jævlig irriterende assa!!!Dessuten var de først tom for general sterk,gjøre nytt forsøk med general ekstra sterk,nope,tom for den og gitt,enda et forsøk,røda lacket,nope…jeg trodde aldri jeg skulle komme meg ut av butikken jeg.Men fikk ei som jobber der til å åpne hele drittmaskina for å sjekke ut greia,og jaggu hadde dem ikke alt mulig der gitt…jaudå,maskina var bare ikke samarbeidsvillig,hadde sikkert en dårlig dag…mongomaskin!!!

Helt på tampen her svarer jeg på et par spm fra «psykoser» ang sf’en min (hun rakk da altså ikke å spørre da jeg hadde spm runden..Men medgjørlig som jeg er,så svarer jeg likevel.Og det gjelder dere alle altså.Har dere spm,så er det bare å spørre når som helst)

«vil du kalle sf’en for en tvangstanke,eller er det mer en vane,eller en kombinasjon av begge?»

Det er nok en kombinasjon vil jeg si.Tankene blir en tvangshandling som jeg gjøre for å unngå å klikke mentalt eller bli dratt ned i møkka.Samtidig er det også blitt en vane for meg siden dette har pågått i 15 år,det er en stor del av livet mitt som har blitt en dagligdags handling som med mye annet jeg gjør i hverdagen.Skjønt jeg også har noen dager innimellom hvor jeg prøver å unngå det for å gi kropp og sjel litt hvile,fordi det tærer jo veldig på,og sliter meg ut.
Håper dette ga mening for deg..

Nei,nå må jeg jaggu meg bevege kadavret igjen,må jo ned til byen og møte Tina som kommer med buss helt fra Hamar.Jeg må nemlig innom et kjøpesenter for å kjøpe bursdagsgave til henne først.

Aner ikke om jeg får oppdatert noe i løpet av helga,men da får dere hvertfall litt pause fra alt svada skriveriet om mitt fantastiske hendelsesrike live uten mål og mening.

Shalabais!

ps: Jeg gidder rett og slett ikke sjekke om det er noen skrivefeil i dette innlegget,og skjønner dere dem ikke,så er det ikke mitt problem.

4 thoughts on “Hurrameg rundt

  1. Så flink du har vært med alt husarbeidet!🙂 Det er ikke den morsomste jobben nei. Men godt å få det gjort da.

    Håper du får en fin helg sammen med besøket🙂

    klem

  2. Håper du får en flott helg. Jeg håper å få sydd litt + trimme. Har fått negativt svar på søknad om treningsopphold/rehabilitering, så da må jeg bare prøve selv. Men jeg hater å trene, eier ikke selvdisiplin. Men MÅ bare prøve.:)

Legg igjen en kommentar

