søndags-sløving

Jadda,bladde opp bruksanvisningen på lamictalen jeg brukte,og jeg trodde aldri jeg skulle bli ferdig med å brette den ut jeg..dette er jo mer som en hel bok spør du meg!! Det ser jo ut som et håpløst prosjekt å lese seg gjennom det…


Jaja,kom da gjennom det til slutt,leste t.o.m. det som stod på finsk.
Siden det ble ganske så sent før jeg kom meg i seng i natt,og jeg tok vallergan for å være sikker på å få sove ut skikkelig (typisk at jeg våkner sånn grytidlig når jeg har drukket nemlig…og da forsvinner hvertfall ikke fyllesjuka…) Så jeg sov liksågodt helt til kl.16.30 i dag da.Så da tenkte jeg at det kanskje var like greit å stå opp. Ikke at det var så mye å stå opp etter da…men det har blitt litt tv,og en runde med maten.Nå er forøvrig glasset med sitronpepper som jeg kjøpte for litt over en uke siden tomt..Det har gått til loff med tomat,og ostesmørbrød nok til en hel arme i løpet av uka.Det sier sitt hvordan bulimien har herjet i det siste.Hvor vanskelig det er å stå imot suget når det melder seg.
Men i tross alt,det ble kun den runden i natt,og den runde nå i stad det siste døgnet,og det er jo hvertfall framgang,eller hvertfall bedre enn andre dager.

Foruten den runde som jeg hadde nå istad,så er dette det eneste jeg har fått i meg i dag,og har ikke planer om å spise noe mer heller….

Og her er det jeg har igjen av min elskede pepsi max…dette er egentlig sorgen da…

Sitter nå å glaner på *grensehandel* på tv3,om norske tullinger som handler manisk i svinesund.Noen går jo helt amok da..tragisk.Ikke alltid jeg er like stolt nordkvinne nei.Greit at folk tar seg en tur i ny og ne når de bor i nærheten altså,men ja…kan ikke huske sist jeg var der,2-3 år siden tenker jeg,i forbindelse med en ferie jeg var på. Mygadd assa.

Vart litt stolt da jeg fant et blogginnlegg fra bloggen min side2 blogg ja,hahaha.(sånn type helt nederst,i en rute der) Så lite skal det til for å gi glede i en sliten kropp ja.(Emnet var «håret»,og det eneste jeg kan huske å nevne i det innlegget var at jeg trenger en hårklipp..LOL)

Minner om spm.runde HER.

4 thoughts on “søndags-sløving

  1. Du har gjort om på bloggen nå ikke sant? fint. skal sjekke mer ut🙂

    Håper du har det bra søte du!! du kler rødt hår utrolig godt!

  2. Uhm…den bruksanvisningen var jammen ikke liten..og når det i tillegg står på flere språk er full forvirring totalt akeptabelt..eller hvordan det ordet nå skrives.
    Så godt å se bildene dine…ser ut som du har hatt en kjempeflott helg. Kost deg med venner og sko …lol masse fine sko du har. Jeg hadde noen lignende av de med høye hæler,men da jeg nermest tryna et par ganger gav jeg opp og innså at enkelte personer ikke skal ha høyhælte sko, og at jeg var en av de. mmmmm pepsi max flaska di, hvorfor har ikke jeg pepsi max mon tro. Om 10 timer og 33 min kan jeg kjøpe meg en flaske i automaten på arbeid😛
    Da blir lykken fullkommen. Ha en fin fin søndagskveld..det lille som er igjen. Og ha en fin start på neste uke.
    Klem fra hu som stadig svinger litt…berg og dalbanen🙂

Legg igjen en kommentar

