Lørdag.no og ny spørsmålsrund.

Jeg har bestemt meg for at i dag skal pokker meg ikke depresjonen få noe overtak på meg,jeg står kler meg et killer blikk om den sniker seg innpå meg,så den kan bare våge seg!! (Jeg håper den leste det forrige innlegget mitt,og bli skremt) Så langt føler jeg meg ok.

Sitter her og glor med et øye på V-cup i Lahti på tv’n (langrenn for de som ikke er helt oppdatert på sportsfronten) Frokosten er inntatt,den besto av en kopp varm sjokolade,og da mener jeg ikke en sånn lett variant som er veldig typisk av spiseforstyrrede,men en ekte variant,bestående av tjukkolade og melk. Det er den beste som finnes syns jeg.Jeg kan rett og slett ikke fordra sånne options,eller andre typer man skal blande med vann.*Grøss* Nei takke meg til mamma’s oppskrift. Dere kan jo prøve den ut selv,så jeg slenger ut oppskriften her : ha litt kaffe i kasserollen,typ en halv kopp eller noe (pulverkaffe duger like godt som traktet kaffe),la det koke opp,ha oppi en plate med mørk dronningsjokolade (den med hvit og grønn forpakning),ha oppi en liter melk. eventuelt bruk halvparten om du ikke skal drikke alt selv. Alle typer melk kan brukes så klart. Selv bruker jeg ikke H-melk,siden jeg har hatt laktoseintolerans og den blir litt vel mye for meg og kan utløse..ja,dere skjønner tegninga.*løpe på do hundrede ganger med magekrampe*

Nå skal jeg bare chille i noen timer før jeg piller ræva nedover til byen for å besøke Ellen (og Camilla om hun er hjemme. De deler leilighet nemlig) Blir sikkert noen pils,og ellers bare kose oss.Forhåpentligvis blir det en del latter.Ellen savner nemlig mine latterkuler,fordi hun synes latteren min er mongohysterisk.

Lukas Bauer leder forresten V-cupen akkurat nå,men de andre puster han i nakken.Det brant visst akkurat der de befinner seg i løypa på denne tiden i fjor…Er trærne så tørre på vinters tid at det går at det brenner?? Hærregud,jeg trenger en hårklipp!!

Slenger inn noen bilder til jeg,bare sånn for å vise at jeg faktisk er i godt humør og gidder vise dere fler bilder fra onsdagen.Jeg vil jo liksom underholde dere fram til neste innlegg herifra,som sikkert blir en liten oppdatering fra kvelden.

Tror jaggu meg jeg kjører på med en ny runde med spørsmål også jeg,er det noe du lurer på,hva det enn er,så kjør på.

Ha en fin lørdag folken🙂

7 thoughts on “Lørdag.no og ny spørsmålsrund.

  1. Så kjekt at du er i godt humør🙂
    Ble rett og slett glad av å lese bloggen din. Kos at du skal på besøk i kveld.. slå ut håret og glem alt..bare konsentrer deg om å ha det gøy. Det fortjener du🙂
    Klem

  2. Det høres skikkelig herlig ut med øl og venninner. Selv har jeg malt et rom i dag. Så føler jeg meg litt mørbanka. Men en god følelse egentlig.🙂
    Jeg har ett spørsmål. HVOR har du kjøpt jeansen din? Den er så stilig. Digger de lommene og fasongen. Helt meg.
    Herlige bilder av herlige deg. Ha flott lørdagskveld. Klem🙂

  3. Håper du får en fin lørdag i dag med masse latter og kos:-)
    Jeg har 2 spørsmål til deg.
    1: Når du kaster opp, er det fordi du er redd for å legge på deg eller er det fordi det er lettere for deg å kontrollere følelsene dine?
    2:Ser du på bulimien som en sykdom eller ser du på den som en livsstil?.
    Håper du forstå spørsmålene, jeg er nemlig ikke verdensmester i å formulere meg;P hih..

  4. -Hva har du dilla på når det kommer til cravings?
    -Hvordan er økonomien med tanke på det bulimiske?
    -Har du noen gang vært innlagt for SF
    -Kan du forestille deg livet uten bulimien?
    -Tror du at du noensinne kommer til å bli frisk?

    -Favorittfarge?
    -Ditt beste ferieminne?
    -Anbefalinger på Spotify?
    -Skal jeg skaffe deg autografen til Ketil Stokkan?

    LOVE YOU!
    Og i ren latskap gidder jeg ikke å kommentere de siste innleggene dine, jeg kommenterer bare alt her:
    -Lamictalen, hahaha, en hel bibel for humørsvingninger det der!
    -Shoes; NICEY NICE, I like. Kommer sikkert til å plage deg på MSN senere for å høre hvor du har fått tak i noen av de !

    LOVE YOU, håper du får en rolig mandag ♥

Legg igjen en kommentar

