Fotogen?

Som dere nå ha fått med dere,så er jeg så lite fotogen at det stinker.Det er alltid noe feil. En hengemage der,et øye lukket der,en dobbelhake her,ei feit overarm (men den går dessverre ikke bort uansett hvor mye jeg går ned i vekt. Om jeg skulle bli fyrstikk-tynn,så vil de feite overarmene overleve.De er som kakkerlakk,overlever atombomber)Og for å ikke glemme håret da…vår alles venn/fiende på bilder..Jeg blir aldri fornøyd…alltid noe. Andre kan synes det er fint,men vi finner alltid noe vi plukker på hos oss selv. Så egentlig er det bare å drite i å gidde å si noe som helst,vi vil alle se bedre ut på bilder i andres øyne enn våre egne.

Ja,altså,alt dette svadasnakket om bilder og det å være fotogen,handler da altså om at jeg har vært hos Elise i dag,og vi har tatt noen bilder (90 stk ca) ,og selv om jeg ikke er fotogen,så skal jeg hvertfall skryte på meg en ting: jeg har feite overarmer!


Jeg bare sier det,tenk å hatt så lange ben som det ser ut som jeg har på det nest nederste bildet her da…Hadde ikke vært meg i mot.

Kom meg faktisk avgårde på trening i dag også,ikke fordi jeg i første omgang følte trangen til å dra ned,men hadde jo sagt ja til å hjelpe til på voksenpartiet,og siden de har trening etter oss,så måtte jeg liksom på min egen og…Så da ble det slått ihjæl 3 1/2 timer der nede og.

Når jeg endelig kom meg hjem i halv ellevetiden i kveld,så var jeg jo da selvsagt sliten.Fysisk.Men hopper man i dusjen,så er det utrolig hvor opplagt man blir igjen kort tid etter.Det skjedde ikke. Det jeg håpet og trodde skulle bli en oppkastfri kveld,snudde brått. Det er nesten på impuls at den trangen til å spise noe for så å kaste opp kommer. I det jeg kom ut av dusjen tenkte jeg:»jeg orker ikke noe bp i kveld» 10 minutter senere var den tanken omgjort.Jeg aner ikke hvor det gikk galt. Hvor det snudde,noe gikk meg hus forbi. Jeg var i gang med å mekke sammen noe. Jeg kjente på frustrasjon og oppgitthet,og var en smule resignert da jeg stod over kjøkkenbenken igjen.

Det henger over meg ennå,jeg har akkurat trykt ned siste rest,jeg må drikke nok væske,være sikker på at alt kommer opp igjen.

Jeg vil bare ha det overstått,ut av magen,ut av sinnet,glemme det,legge lokk på det. Jeg vil sove,dra dyna langt over hodet,stenge verden ute for noen timer. time-out. Jeg ønsker kun å høre stillheten og å kjenne hvordan kroppen senker seg inn i tilstanden man befinner seg i mellom virkelighet og drøm,og la seg tylle inn i drømmelands eventyr. Jeg vil sove,dra dyna langt over hodet.stenge verden ute for noen timer.

Time-out!

Jeg har plassert min blogg i Moldenorske bloggkart!

4 thoughts on “Fotogen?

Legg igjen en kommentar

