Gave og crazy happening.

Jeg har fått øredobber og pulsvarmere i posten fra Ellen Sand,fordi hun brukte mitt navneforslag til en kjole her for en liten stund siden. Kjempe koslig Ellen!!!!

Det var da som dere kanskje skjønte dagens høydepunkt.

Viste dere at en liten unge kan inneholde ufattelig mengder blod? Hadde en episode i dag,hvor et stk. kid smæsha nepa rett i ryggen på et annt stk. kid…alarmen gikk tvert,neseblod! Løøyypee.
Laila drar med seg dette nesesmadra kids’n for å finne papir så vi kunne stoppe faenskapen før det tok helt overhånd. Å dæven som det rant…jeg aner ikke hvor mange ganger jeg rev av nytt papir som skulle ta imot dette blodmasakret…tok jeg bort papiret i et sekund for å se hvordan det stod til,så hadde det alt rent ned til haka…Det tok jo helt av! Da det endelig begynte å roe seg litt,så var det å dra denne mørbanka blodbiffen inn for å skure trynet rent for blod. Og da jeg skulle tørk rett under katastroferområdet,så var det å trekke ut noe mer eller mindre virka som en meter med en blodhale…djeezez! Men vi fikk hvertfall stoppa det til slutt,og vi kom begge velberga fra det med livet i behold.

Dessuten kan jeg informere om at utifra kidsen på 4 år i huset her,så er det ingenting som heter strutteskjørt (sånn ballerina skjørt/kjole,med noe greier rundt livet som spriker til alle kanter),men strutseskjørt.

Maten har ikke vært helt på topp i dag,og den siste runden var frekk nok til å ta fra meg all energien.Så nå er jeg sliten,nå vil jeg sove…

Så da er det nettopp akkurat det jeg skal gjøre nå.Skal bare tygge opp vepsebolet jeg har i kjeften,så skal jeg finne skurebørsten,og komme meg i loppekassa.

ps:senebetennelsen er på bedringens vei,thank god.Eller..det er jo ikke gud’s fortjeneste,men voltaren. Nei,over og ut.

5 thoughts on “Gave og crazy happening.

  1. Jeg har kanskje glemt å si at hvis pulsvarmerene er for vide, er det bare å sy dem inn. 🙂
    Vi hadde en liten hjemmeulykke for en stund siden. Eimund ramla og slo hull i leppa to steder. Pluss neseblod. Da så det litt makabert ut på kjøkkengulvet ei stund. Jepp, det er mye blod i de små kroppene. :/
    Fine bilder av deg. Håper du føler deg litt bedre etterhvert. Klem Ellen 🙂

  2. Strutseskjørt :DDDD
    Prøv å fortelle henne at det heter TUTU? Hihihi!

    Og bra voltarenen funker som den skal! Jeg for min del tåler ikke voltaren og holdt på å krepere av en allergisk reaksjon i desember 08, hihi. Men I survived, måtte riktignok sverge til brexidol. Mye tøffere, pillen i seg selv er sekskantet. HOHO.

    Nei, have a good day lamatwin ♥
    Jeg likte forresten den der «lamatwin», nå går jeg bare rundt og tenker LAILA LAMATWIN.

Legg igjen en kommentar

