A little of this and that

Først av alt synes jeg at det er fønny at søstern endelig har ordna seg med en blogg,etter at hun har prøvd flere ganger,men ikke har skjønt bæret. Hun er ikke like bevandret som meg i dataverdenen ennå,cause I’m the master of puters! (puters—> computers—> data på norsk for de som ikke er helt stø på engelsk)

Så var det disse mesterverkene av kjoler og skjørt som jeg da har mekket så klart (se forrige innlegg) Jeg burde ha meldt meg på et program ala «designers» eller noe,jeg hadde glatt gått opp og tatt ledelsen.

Også kom jeg meg på trening i dag! Hæla i taket og hurramegrundt.Kjekt var det også vettu,skjønt det er det jo hver gang jeg orker dra skrotten nedover da.Så nå kan jeg si meg fornøyd.Jeg skal t.o.m. nedover på onsdag.Da må jeg faktisk,for jeg har meldt meg frivillig til å være hjelpeinstruktør på partiet som skal trene etter oss.Men det er bare bra at jeg har sånne ting,for da jeg.Og jeg trenger å komme meg opp og ut av sofaen,så jeg ikke gror fast i den.

Og så har jeg kun forholdt meg til 1 runde meg bp i dag.1 runde folkens! 1! Ok,enough about that.Men viste dere at jeg kun hadde 1 runde i dag eller? 1! Nå har dere kanskje fått det med dere. 1! I say no more.

Vet dere hva eller? Sist jeg var hos min kjære psyk. så fikk jeg å tenke over hva jeg føler og tenker rundt dette at vi skal jobbe sammen i fellesskap om behandlingen min,hahaha.Jeg er der,men er på vil/vil-ikke stadiet,sånn som det som regel er når man har en sf.Ambivalens lenge lenge!Fikk den lappen (han skrev det ned på en lapp til meg) for 2 uker siden…og skal ha ny time torsdag,så får vel tenke over det i morgen eller noe.

Dessuten….
I hate myself and want to die…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lurt you! Hahahaha,dere skulle sett trynene deres nå…you crack me up!!

men seriøst,vet dere hva jeg synes er psyko irriterende eller? Folk som sier en ting,men så sier de pluteselig noe annet…som f.eks…jeg hjelper deg gjerne jeg,det er bare kjekt,men så viser det seg at de sier noe helt annet etterpå..det var vist ikke så kjekt likevel.Ok,first of all,det er lov å si nei.Second,do not klag i etterkant.

-Jeg synes det er psyk irriterende med folk som prøver å ligne noe andre.Kopierer ditt og datt.Hva med å være deg selv?

-At kontoen bestandig tømmes så altfor fort!!!! Djezez,kan den bare ikke fylles på med tilstrekkelig gryn da? Neida,her skal man ikke få lov til å skeie ut nei…

-At gulvet i treningssalen er så iskaldt at man får neglebit på tærne,t.o.m. mens resten av kroppen er dryppende våt av svette og man liksom skal være varm.

-Dessuten er det ganske irriterende at kjøleskapet mitt kun inneholder: en 1 1/2 l. flaske pepsi max,en skvett melk,2 flasker sennep (fordi jeg trodde det var sennep jeg var tom for,men så var det ketchup,syk irriterende at jeg adri sjekker inni der før jeg handler)en halv tube kaviar,en halv pk margarin,en flaske chiligreie,soyasaus,en en skrapa pk majones. Det er 11 dager til lønning. Horray!

Nå skal jeg jaggu finne senga,jeg skal opp om 7 timer. Så da tar jeg bare en moonwalk ut herifra og sier takk for meg.

4 thoughts on “A little of this and that

  1. Så flink du er til å trimme da. Jeg er elendig på det punktet. Helt håpløs. Sukk.
    Stikk innom bloggen min, da. Der er en utfordring du MÅ være med på🙂

  2. You didn’t lurt me!! Tullemusa😉

    Flink så kjem dej på trening da, å gratulere me berre 1! runde – MI LEIKI <3

    Sku meldt dej på designer-spirene, du hadde nok toppa heile driden tenkje ej🙂

    Ælske dæ!

Legg igjen en kommentar

