Lets talk about sex

Jeg er så vanvittig glad for at jeg har så masse humor program å se på tv mens jeg sitter her fastgrodd oppi sofaen min med masse mat som skal konsumeres og vrenges ut så snart det såvidt har fått landa i magesekken. Jeg er ikke av den typen bulimikere som sitter der i halv mørket for å stappe mest mulig i meg på 20 min for så å løpe for å finne doen og henge meg over den og spy ut alt fortere enn svint. Jeg kan sitte i timevis å stappe innpå alt jeg makter,til jeg får hold i siden,til jeg såvidt kan bevege meg over gulvet,for å henge over doskåla,som den var min besteste venn i verden. Men mens jeg spiser,så er det kjekt å se på tv synes jeg. Og jeg synes det kan være greit å se på noe jeg faktisk kan le av,mens jeg selv sitter der i en tragisk tilstand av mat,mat og atter mat.

I dag kunne jeg f.eks se *spis deg sexy*,det som tidligere het *du er hva du spiser* (som jeg forøvrig har skrivd et innlegg om før) Spis deg sexy?? Jeg mener..wtf?! Om du selv føler deg sexy,så kan du være sexy om du veier 40 kg,eller 150…Man trenger liksom ikke slanke seg ned 80 kg for å bli sexy spør du meg. Og dessuten så kommer det jo tross alt an på øyet som ser,hva som er sexy. Et tragisk,men dog så morsomt konsept. Hva blir det neste? *Se hva jeg har på badet*??! Det må jo være en vanvittig morsom serie å følge med på..eller *se hvor store hybelkaniner jeg har,hvor store er dine?* Eeh ja…Tv finner på det meste..og utrolig nok glaner folk på hva det enn måtte være.

En annen serie jeg synes er helt fantastisk er *svenske hollywood fruer* Kan det bli bedre? Det må jo være historiens beste tv-serie noen gang. Correct me if i’m wrong…Og der kommer vi faktisk inn på temaet sexy igjen…Hvem kan vel konkurrere Anna Anka?? Hun er jo guds gave til alle menn der ut i verden. En vakrere kvinne skal man lete lenge etter…

Eller hur…?

Ja,jeg bare spør…Jeg tro faktisk jeg slo en knock out på henne der assa…*In your face Anna*

I rest my case.

5 thoughts on “Lets talk about sex

  1. «nu.. nu är jag en apelsin»

    Om du ikke har sett denne parodien,må du bare gjøre det. Om du har sett, fortjener den en titt til!

  2. Du skriver godt, dette likte jeg.. :o) Jeg la deg til på bloglovin. Jeg er så enig med deg, dette slankehysteriet tar helt av.. Jeg skrev ett innlegg en dag om fettsuging av venusberget… *jeg merker jeg blir litt dårlig bare jeg tenker på det* Og når det kommer til Anka så er jeg så utrolig lei av å se trynet hennes smørt utover tabloider og tvskjermen… *dobbelgrøss*

Legg igjen en kommentar

