En helt vanlig fredag

Som i går,så er det ikke videre mye jeg har å meddele fra dagen i dag heller. Jobb,husvask,så bare bruke rsten av dagen til noe (u)nyttig. For meg vil det si å benytte atter en dag sammen med bulimien. Kaste seg over mengder med mat/potetgull/sjokolade +++
I dag ble det 4 runder med dette faenskapet. Alt når jeg står hengende over doskåla så er tankene i gang med å planlegge neste runde,som gjerne setter inn kort tid etter man er ferdig med den man holder på med. Uansett hvor mye jeg tappes for krefter,hvor svimmel jeg er når den ene runde er over,så hjelper det ikke å få tankene fra å fortsette. Jeg gir etter for tankene og lar det skje. Men dette er min hverdag,det er helt vanlig for meg å ha det sånn,uansett hvor mye krefter det tar. Jeg kommer meg igjen etterhvert uansett. Og jeg er fit for fight.

På en fredags kveld skal man unne seg noe ekstra synes jeg,siden det tross alt er helg (selv om jeg også skal jobbe i morgen tidlig da..) Egentlig så synes jeg at man skal begynne allered på onsdag å skeie ut litt…dere vet,lille lille lørdag,lille torsdag,fredag og lørdag…ja,dere ser tegninga. Alltid en grunn til å kose seg sier nå jeg bare.

Så dette stod for tur i kveld (tidligere gikk en 500 gr pose potetgull ned på høykant)
Måtte jo teste ut den nye Solo’en med sitron. Overraskende god syns nå jeg da,frisk.

Men høydaren var jo uansett pepsi max’n min og en svær bolle med popkorn. Da er det fullkoment for min del hvertfall. Og jeg sparer ikke på saltet når det kommer til pokorn.

Tenkte jeg skulle vise dere litt av min fighter spirit…bare sånn at dere er klar over at jeg er veldig godt på dette.her har dere da et sidespark som kan sparke den aller største og sterkest langt pokker i vold. (Og etter at du har sparket han langt pokker i vold,så blir han (ja han,for dette her er beregnet for jenter) nok rimelig forvirra og er i ubalanse,og ergo har du et overtak.

Om han fortsatt står på beina,så kan du lange ut en god puch,sånn at han får seg en rett på næpa og han blir enda mer utsø og kanskje en smule irritert over at en dame gjør knock out på han,men også litt redd fordi han trodde aldri at en jente kunne nedverdige han sånn. Men som sagt,om du ikke slår,så vis han hvertfall at du er klar for å slå,samtidig som du gir han en advarsel om at hvis han så mye som tenker på å gjøre motstand,så vil du kaste han i bakken og sparke høl i han.
Så hvis noen trenger en body guard på mørke kvelder hvor dere må gå gjennom tvilsomme smug for å komme dere hjem,let me know.

You dont wanna mess with this girl,i promise you mister!
Dette er noe av det som ligger under bordet mitt og slenger…i tilfelle dere lurte.

Da jeg kom hjem fra jobb fikk jeg faktisk en melding fra adv.lederen min om at jeg hadde vunnet ei flaske vin på sånn vinlotteri som jeg aldri er med på. Dette var faktisk første gang..så kanskje jeg burde gjøre noe sånt oftere? Siden jeg vinner mener jeg…
Nå er jeg dausliten etter alle rundene med maten,og jeg er svimmel og uvel og ikke minst stup trøtt. I kveld sovner ejg glatt uten noe å sove på også kjenner jeg. Skal på jobb om 7 timer,så bør komme meg i seng sånn at jeg er noenlunde våken da jeg går nedover.

7 thoughts on “En helt vanlig fredag

  1. sv ;
    HAHAHA, Laila, nei detr jeg ikke sikker på gitt :’D Dem så like forbanna ut begge 2 stakkar!! xD

    Vi er 2 om fredags kveldene leser og ser jeg *omg* bra man ikke er alene da, men på en måte så skulle jeg på en måte ønske jeg var alene om det^^:/
    Her har det gått ned og opp på høykant med 6 poser poppkorn, men jeg salter ikke!! xD
    Bruker ikke krydder på noe, så saltet som er på fra før tørker meg totalt ut i kjeften^^ *LOL*

    Vi skal ikke bli uvenner, jeg vil hellst unngå og bli banka opp!! xD
    OMG, jeg er så morsom i dag altså D: God helg vennen, Kleeem❤

  2. Hey love, I wanted to say I love you, hope you are feeling better… I didnt translate your post but i wanted to let you know i was thinking of you.
    ~Kristi
    =^..^=

  3. Hahaha, Laila er så skjønnnn :’)
    Vi har heldigvis litt latter i alvoret på Capio også, og det er så herlig… Det trengs innimellom, eller hur?

    Takk for alle de gode ordene dine, btw. <3
    Du har en evne til å få meg til å føle meg litt bedre. Really.

    Glad i Laila min <3
    Håper at jeg får gi deg en stooor klem på Ordentlig, i løpet av året ^^, <3

    Nuss

Legg igjen en kommentar

