Jeg er blitt utfordrett

Jeg har blitt utfordrett av Caroline til å skrive 7 ting om meg selv som ingen vet om meg,for deretter å utfordre 7 stk.
Alrighty,here I go…

1. Jeg følger ikke med på en eneste fordømt serie som går på tv (men mulig jeg følger med frustrerte fruer framover da,hvis jeg bare husker på når det går)

2. Jeg synes at alle dynetrekk burde hatt åpningen nederst,og ikke på siden,da det er et helvets makk å få inn dyna den veien (den samarbeider jo ikke særlig akkurat)

3. Jeg synes ikke det er fint med sammenvokste øyenbryn (hærregud,ser de ikke selv hvor sinnssvaktdet ser ut?!!)

4. Jeg ler meg ihjæl av team antonsen

5. Jeg har alldri kommet ut fra tannlegen med null hull! Ergo= jeg hater tannleger,jeg hater tannlegekontor lukten;jeg hater tannlege stolen (som forrøvrig en tannlege en gang sa til meg: «sett deg i sltolen og slapp av du» Slapp av???!!! Er du helt mongis mann,her slapperman ikke av!!!) Jeg hater disse pirke dingsene dere,jeg hater bomull dottene de fyller opp kjeften din med så du tørker helt ut,jeg hater selvsagt bedøvelsen og da også sprøyten så klart…

6. Jeg hater å bli kilt under føttene. Det kiler ikke en gang,det er bare sykt ubehagelig,og jeg klikker i vinkel om noen prøver seg på det. Så jeg bruker å advare folk som prøver seg,for jeg kan finne på å sparke dem rett ned,uten at de kan ta meg for det,for akkurat da er jeg psykotisk i gjernings øyeblikket.

7. Jeg har brukt en halv time nå på å finne på ting på dette her,så nå er jeg glad jeg er på nr.7

Jeg aner ikke hvem som har svart på dette tullet fra før av,og da aner jeg ikke hvem jeg skal utfordre..Så de av dere som leser,som ikke alt har tatt en sånn utfordring,klætte det ned i bloggen deres.

*gone to bed*

2 thoughts on “Jeg er blitt utfordrett

  1. Genialt bilde!! :’D

    Enig i det med dynetrekka!!
    Og kan si vi er 2 om tannlegen, rimlig kjipt og vondt, rene marerittet rett og slett^^ D:

Legg igjen en kommentar

