what to say,what to say…?

Tja tjo…hva skal man si? Siden ikke er så mye å si,så kan jeg heller vise dere…

Kan jo begynne med at jeg fikk en super koslig melding da jeg våkna i dag og fikk vite at ei veldig god venninne av meg som bor i kr.sund muligens skal flytte til molde i høst!! LYKKE. Håper hun får det til,then this superchick will be very hæppy!!

Ok,videre så var det selvsagt å hoppe på dagens første vekt sjekk…og den ga meg en veldig klar beskjed i dag også….*thank you very much arshole*

Planten min har forresten avgått med døden grunnet uttørking i mangel på nok vann…

Ellers så fikk jeg ræva mi ned på trening i dag (Taekwon-Do). Og ikke overrasken nok ble jeg mørbanket når treninga var over. De derre kulene man har øverst i nakken (heter de noe spesielt??) verker som faen,og der blir det nok et huge blåmerke i morgen. Halebeinet har allerede antydning til et blåmerke,og det samme med albuen..Ja,jeg får lett blåmerker..

Ok,nok crap fra meg,nå tar jeg kvelden.

*Laila has left the building*

 

2 thoughts on “what to say,what to say…?

Legg igjen en kommentar

