It hurts

Dagen i dag har vært painful for å si det sånn..Ja,jeg fortalt jo i går,om hvor herpa jeg ble etter taekwon-do timen….og i tillegg i dag,så er jeg mætti stiv og støl…
Og for sikkerhets skyld så går jeg til jobb,og det er stigning hele veien opp dit..noe som ikke gjør lårene,rumpa og leggene noe bedre..det er en ren treningsøkt i seg selv å gå opp dit. En halv times gåing rett opp…kan omtrent sammenlignes med trollstigen..og det sier litt..
Dagen på jobb gikk jo greit da,men fikk en kjedelig beskjed når jeg var ferdig på jobb..sååe ja,resten av dagen har ikke vært like bra for å si det sånn. Og det ender jo i å gafle i seg mat,for ås å gå å vrenge magen..helt til jeg er sikker på at alt kommer opp,til det kun er magesyre som kommer..Det svir i halsen og det smaker et helvete,men opp skal det. Jeg takler dårlig å ha mat i magen for tiden (dvs det siste halve året omtrent) Og uansett hva vekten sier,så blir det aldri bra nok…

Men nok om det…her skal dere få se noen bilder som viser alle plassene som gjør vondt nå…

Øverst oppi nakken..ja,dere ser kulen jeg mener her..(drit i skrukkene på skuldra der da,ikke til å unngå når man må krøke hele overkroppen for å få tatt bilde. Just try it and you will see)

Dette skal da forestille halebeinet…under 3 lag med klær…

Og dette skal forestille hofta..

Og så akkurat der ja,ved albuen…
Og som sagt da,stiv og støl i hele kroppen etter treninga og mount everest klatringa opp til jobb. Men skal vel ikke klage på selve treninga og all denne gåingen da,det forbrenner tross alt en del kalorier,trener kondisen og styrke,og øker forbrenninga.

Medisinene er inntatt,så nå skal jeg snart finne senga mi. (Nei,den lusker ikke rundt og prøver å gjemme seg akkurat da…det er bare et uttrykk folkens )

God natt og over og ut.

2 thoughts on “It hurts

  1. Aauuu, du har min fulle medfølelse..

    Fikk slept meg avgårde til kampsport-/selvforsvarstrening i dag, og selv om jeg var for slapp og utafor til å få vært med for fullt så påstår i alle fall hver eneste millimeter av kroppen min at: joda, du har definitivt vært med..

    Men, om jeg ser bort fra alle vondtene og at jeg ikke taklet alle overfallsøvelsene like godt (moro med flashback og freeze-reaksjon), så har det da ikke vært verre enn at jeg tror at jeg kanskje muligens kan vurdere å bli med neste uke også.. Tror jeg..

    Håper ting bedrer seg for deg snart, både på den ene og den andre måten..

    Gode tanker i natta 🙂

Legg igjen en kommentar

