whooopediduuu


I
nnlegg nr. 290 fortjener sin oppmerksomhet synes jeg. Ja..hva skal man si?
Sitter her med øl nr.3, og har liksom tatt helg,så da synes jeg det er på sin plass å komme med et svada innlegg om…tja..ingenting? Bare sånn for å plage de av dere som orker å lese seg gjennom liksom….the story of my life is hell of a lot of fun,i tell you!

Har brukt noen timer på symaskina mi i kveld,fant noen gamle skjorter og noen skjørt jeg ikke bruker,så tenkte liksom at de kunne brukes til sånn øvings prosjekter da…sy sammen en genser og et skjørt til en *kreasjon* av en annen verden…Jeg sier dere bare; pokker for et styr det er å sy sammen to ferdig produkter assa…makk og ve!!! Syr sammen der det ikke skal sys sammen, skjev sømm og ja,gud vet hva (regner med at han ikke vet heller) Men fikk tredd det der *mesterverket* over hodet for å se hvordan det ble etterhvert, og jaggu meg ble det ikke så verst likvel!! En dag skal dere se at jeg selger klær som hakka møkk! Mulig dere får se sånn etterhvert hva jeg har lappet sammen på den maskina…skjønt det egner seg ikke å publisere…men men…rom ble ikke bygd på en dag,eller hur? (Hvor mange dager ble det egentlig bygd på?…anyone? )

What else..? Tja…Jeg har ikke skrevet så mye om sf og depresjon på en stund nå,men jeg orker ikke repetere meg selv i det uendelige…og ikke orker jeg proppe full bloggen med negative/triste/deprimerende innlegg gang på gang…

Men ja..ting er på stedet hvil egentlig..same old bullcrap. Bulimien klenger som vanlig,og egentlig litt heftigere for tiden. Store runder med maten,ned og opp it goes…Humøret kommer og går…Behandlingen begynner å ligne på noe,skjønt jeg har sagt det samme tidligere,så skal det snakkes om igjen..et evigvarende prosjekt virker det som. Tiden får vise om det kommer noen vei.

Nei,det begynner å nærmer seg slutten på øl nr.3,og det er kanskje på tide å finne senga snart. Så jeg avslutter bare med et lite visdomsord jeg. God natt folkens.

*Shoot for the moon. Even if you miss it,you will land among the stars*

2 thoughts on “whooopediduuu

  1. Jeg ble så sjarmert av katten på bildet! Den vrir og vrenger på det — omtrent som du vrir og vrenger på forskjelleige klær for å sy dem sammen til et nytt,spennende plagg. Det var vel det som var poenget ditt også.

Legg igjen en kommentar

