Slanking

Da jeg kom hjem fra jobb i dag, var det kommet et brev til meg,om jeg var interresert i å være med på et slankeprosjekt. Jeg var en *heldig* utvalgt blant tusener av nordmenn. Og innholdet var *konfidensielt*, kun forbeholdt meg. Jeg aner ikke hvor mange sånne brev jeg får i posten i løpet av året,men de går alle i søpla uten at de blir åpnet en gang. Jeg blir like irritert hver gang sånne brev havner i postkassa mi. Aller mest lyst har jeg til å skrive en lang og sint beskjed til postmannen på postkassa her, om at om noe sånn post er adressert til meg, så kast det til helvette unna. Jeg_vil_ikke_ha_dem,_du_kan_få_dem_om_du_vil!!! Be my guest! Man skal ikke drepe *the messanger*,men han kan være så snill å ikke dumpe dem i postkassa. Nemlig.

Jeg er motstander av slanking. Jeg har bedrevet det så og si hele livet,og for min del, og for mange av de jeg kjenner,så er det som regel de skumle taktikkene som funker. Jeg har ikke tro på alle de *supre* triksene og tipsene til gå ned ti kilo på 2 uker, eller å trene sånn og spise sånn.

Det er jo pokker meg ikke måte på alle mulige dietter og tips som vandrer over jorda. Det er helt vanvittig. Crazy,insane…og ikke minst hjernevasking. Og så mye forventninger og press som det er i samfunnet,så er det ikke rart at folk prøver ditten og datten,alt for å gå ned i vekt. Folk blir hekta,gjør alt de kan..prøver alt de kommer over. At folk biter på alt sier jeg bare.

10 slanketips som virker uten at du må lide
Glem badevekten, bruk fettklype
Kjendisenes slanketips
Kjerringråd og slanking
Gode Slanketips
Slanking med trening
Gå deg slank
Unngå raske karbohydrater – Gå ned i vekt
Bli slank med Cambridge kuren
Bli slank med Stoffskifte kuren
Bli slank med 3 dagers-kuren
Søvn kan gjøre deg slank
Slik går du ned i vekt på en effektiv og sunn måte
Nå er endelig slankeplasteret her
Sitrusfruktene har gode slanke og helseeffekter
Slank med de fem S-ene
Drikk deg slank med smoothies
-30-days
-alli
-atkins…..


Ja, you name it, its there….

Og et lite NB helt på slutten her bare:

*Et ønske om å gå ned i vekt er slett ikke ensbetydende med spiseforstyrrelser. Mange av de som slanker seg gjør dette på en sunn og forsvarlig måte. Men, det finnes også tilfeller der slankingen går over til å bli en sykdom.*

Ja,jeg trenger vel ikke si at jeg hater slanketips??

6 thoughts on “Slanking

  1. Amiable brief and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

  2. Hey my love, I definitely understand the whole thing about the ‘who-ha’s of weight loss… Even though dislike all the crap I am like a magnet to it… I think OMG maybe this is the one thing that I havnt tried… it may work. It makes absolutely no sense that some of these insane ideas would ever work but my desire to lose weight is at a point where if I dont try something I am not trying to lose weight enough. I dont want it enough? Ehh sorry im rambling… Love you babe
    ~Kristi
    =^..^=

  3. Har fått 3 sanne bare i dag jeg, 4 forrige uke.. Blir lei meg jeg, føler at til og med ukjennte syns jeg er feit, blir det som det blir snudd til vaffal!! 😦
    Før bestillte jeg ALT (kansje derfor jeg får all reklama?), men fannt jo ut at ingen ting virker sann det står at det skal..
    Det virker litt der og da, men så går man jo opp når en av slankurpisset kuren er ferdig!!! xD

  4. Jeg hater også de brevene,a lel de «fantastiske» slanke tipsene.. Og jeg er en av de som lar meg lure gang på gang. Håpet om at denne gangen kommer jeg over noe som virkelig funker er altfor stort. Men jeg hater det. Det er mye at disse tingene som er svært skadelig om man misbruker de. Og i alle fall jeg klarer ikke å holde meg til anbefalt dagsdose. Jeg syntes det tar helt av fortiden med slanking hvor enn man snur seg. Alle prater om det, det står om det i alle blader. Det er neppe lenge til alle har et forstyrret forhold til mat. På ett eller annet vis.

    Klem snuppa!<3

Legg igjen en kommentar

