psyk. time og bursdag

Time hos psyk. i går. Den var lang,jeg prata ikke så mye som jeg pleier, jeg var ikke i noen humør. Vi snakket om bulimien,mer hjelp?, depresjonen,mer medisiner? Ja,vi får se hva det blir til. Har ny time igjen den 13,og får vel da et skjema for å ta ny serums test for å sjekke lamictal verdien i kroppen, og om jeg eventuelt skal opp til 400 mg. Den har ikke virket til nå,og psyk. min mente at den burde begynne å virke nå..men så langt; nothing..og jeg er drittlei av å befinne meg nedi det dystre sjiktet.

Da var bursdagen kommet, en dag jeg egentlig ikke liker..jeg vil ikke bli eldre,så jeg har bestemt meg for at jeg blir 25 år i år også,som jeg har blitt de siste 8 årene.
Fikk masse klemmer og gratulasjoner på jobb,både av voksne og barn, koslig. Og jeg må også takke Caroline for hyggelig hilsen på bloggen hennes.
På facebook har det haglet inn mange gratulasjoner, som det var veldig koslig å komme inn å lese.

I morgen er begravelsen,det blir en dyster og tung dag. Men man må gjennom det, og livet må gå videre…Jeg har gått rundt noen dager nå og vurdert på om jeg skal holde tale,men jeg klarer ikke bestemme meg enda. Akkurat nå føles det som jeg kan klare det,men jeg vet jo ikke om jeg vil klare det når dagen kommer..

7 thoughts on “psyk. time og bursdag

  1. gratulerer med dage lille venn….gratulerer med 25 års dagen 😀 hehe skjønner deg godt når det gjelder å bli eldre…jeg ville ikke bli 21 så jeg ‘ble 15’ istede….hehe 😛

  2. 25 år! Tenk det! 🙂 vi må finne på noe en dag! Si ifra om du er i ålesund søta! Eller, så kan vi møtes på moa å shoppe en dag også! 🙂 Linnen

Legg igjen en kommentar

