Jeg er glad 2009 snart er over!

Fuck 2009!
J
eg er glad dette møkka året snart er over og ut!
Hele året kan oppsummeres som en føkkings mørk gjørme av det ene helvette etter det andre. Det hele startet med en helvetes sliten og nedbrutt dag 10. januar…det endte i sykemelding ut januar, og aktivt sykemeldt ut februar. Jeg begynte i behandling igjen. Så mars..enda verre, uten at jeg går mer innpå det. Men det varte lenge, før det for kun bare noen mnd siden endte bra, og jeg kunne senke skuldrene og få det ut av verden. Men det har tatt på noe helt jævlig.

Jeg sluttet med anti depressiva etter sommeren, da den gjorde meg enda verre og det førte med seg mye som ikke gjorde situasjonen min bedre for å si det mildt. Vil heller ikke skrive noe om det. Ting har bedret seg mye på det området,men det er ikke helt borte. Jeg har istedenfor begynt på stemningsstabiliserende, men jeg merker ikke noe av dem. Jeg har gått på dem siden slutten av august eller noe. Jeg vet det kan ta tid før noen medisiner tar seg helt opp,men de burde kanskje begynne å virke snart?
Bulimien og depresjonen har tatt seg veldig opp i løpet av det siste året. Mye av det er selvsagt pga av alt som har skjedd. Det har også skjedd andre ting innimellom alt dette,men nevner heller ikke det her. Men dette året har bestått av mye vondt, og det førte også med seg en ny sykemelding i oktober.

Men jeg glemmer selvsagt heller ikke det gode som har skjedd, det tar jeg med meg videre, gode minner.Ny plass bo,med hyggelige husverter. Truffet mange av englene, i Lillehammer og tr.hjem og jeg har hatt besøk av noen av dem. Og jeg har hatt en del fine andre sommerdager også. Hove med Veronika.
Ålesunds turer til Edith.
Dessverre lite tid med Annicen,men det skal endres på i det nye året 🙂
Ny jobb med fantastiske kollegaer.
Nye bloggvenner 🙂
Jeg har fått fart i mine kreative sider.
Jeg har slutta å røyke.
(men har hatt pause i treninga det siste året, pga av utmattelse rett og slett)

Jeg har et ønske for det nye året, og det er at det skal bli bedre enn 2009 har vært. Jeg skal tilbringe mer tid med Annicen og andre venner. Jeg skal ta opp treninga igjen.
Jeg vil ikke inkludere den psykiske delen, tiden får vise hvordan den biten går, for det vil som tidligere gå opp og ned. Jeg håper mest på oppturer så klart, og med oppturer vil mye gå bedre, uten at det vil frigjøre meg helt. Så raskt vil det uansett ikke gå.

6 thoughts on “Jeg er glad 2009 snart er over!

  1. ^^
    Ble så glad for at du avsluttet innlegget med positive ting!!

    Bearbeid det vonde, og legg det bak deg.
    Ta vare på det gode, og bygg videre på det!

    Kjempeglad i deg!!
    Måtte vi alle få et enda bedre år!
    Hurraaa fpr 2010 😛

    Leneklem

  2. Takk for kommentar 🙂 Tror mye av det er forsvarsmekanisme ja, slik du nevner. Og så var det genialt ordtak, husker ikke presis hvordan det gikk, men at pessimister tenkte at å ta forskuddene på forskudd, så ville de bli halvert når de kom hehe

  3. Jeg tror det er kjempebra at du ikke har så altfor stramme mål og forventninger til det nye året…
    Da ender den første nedturen likevel bare i dyp skuffelse som bare resulterer i en ny nedtur… Og en ny, og en ny…
    Nedturer vil komme uansett.
    Ting vil alltid gå litt opp og ned, for sånn er det bare… Sånn er livet.
    Vi er vel nødt til å akseptere de nedturende som kommer, for så å glemme dem og komme oss videre. Ta vare på alt det fine som livet tross alt har å by på…
    I 2010 vil jeg lete etter alt det fine… Stort og smått. <3

    Sender klemmer og håp og ønsker om et godt nytt år i retning Laila ❤ Glad i deg!

  4. ja, 2009 har vært turbulent.
    og jeg håper virkelig at det nye året bringer deg flere gleder enn nedturer.

    dumt pillene ikke virker :S
    hva sier legen om det da?

    takk for at jeg har fått blitt kjendt med deg laila, og ikke minst at jeg har fått møtt deg. du er ei hærlig jente som bare fortjener godt

    *gla i*

Legg igjen en kommentar

