god natt

Da er dagen over..jeg skal strax hoppe i loppekassa og få meg litt søvn før jeg skal opp og ha en ny arbeidsdag i morgen kl.08.

Har vært på avd.møte i ettermiddag, og det var faktisk koslig. Fikk litt mer innblikk i ting på jobb.
Da jeg kom hjem ble dagens andre bp holdt, så nå er jeg trøtt…så det skal bli godt med litt søvn nå kjenner jeg. Pumpa etter dagen, masse følelser i sving…

Men nå skal tanker og følelser ta en pause i noen timer, før en ny dag starter.

Om 8 minutter entrer vi den nye dagen, og min herlige Ida fyller 18 år 🙂
Så da skal jeg avslutte innlegget her med en gratulasjon til henne.

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN KJÆRE ELSKEDE IDA MIN!!!

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG MED MASSE OPPMERKSOMHET!!!

EVIG GLAD I DEG VESLA

3 thoughts on “god natt

  1. God morgen! Ville bare ønske deg en god dag på jobb. Håper dagen blitt litt lysere og lettere. Du fortjener ha det litt bra. =)

Legg igjen en kommentar

