et kjapt innlegg

Skal strax ha meg oppover til jobb igjen…vi skal ha personalmøte…jobba fram til kl.13 i dag, så hjem, så skal jeg opp igjen…ugh…Snakke med avd.lederen min om min bulimi i dag, og jeg fikk ordna med møte hos min psyk. på torsdag. Må også ha legetime da, jeg er forferdelig sliten nå, så skal høre om jeg kan fikse en sykemelding eller noe…så vi får se…

Jeg sliter jo med å tenke på at jobben trenger meg da om jeg blir borte, men jeg bør kanskje tenke på meg selv også, før jeg går på en smell, for jeg kjenner en nærme seg…

Jeg skal skrive litt mer senere i kveld tenker jeg, tenkte bare jeg skulle slenge inn et kjapt innlegg før jeg dro avgårde igjen.

One thought on “et kjapt innlegg

Legg igjen en kommentar

