Ny uke

Ny uke, men nye muligheter? Mer som de vanlige muligheten spør du meg.
Jobb og jeg var utrolig sliten i dag. Ikke mye hvile etter ei helg som gikk så altfor fort. Jeg verket i hele kroppen, vondt i hodet og i halsen. Kasta innpå en paracet og det verste ga seg heldigvis. Men det var deilig når arbeidsdagen var over. Jeg gikk hjem, og jeg gikk først ned til roseby en tur, så hjem. Det ble en tur på 1 1/2 t. i forhold til 1/2 t. som det tar å gå rett hjem.

Jeg har fått ommøblert litt, vaska en maskin klær, sett «Menn som hater kvinner» og hatt 2 runder med maten. Jeg er sinnsykt sår i halsen, og jeg er utrolig slapp og sliten i kroppen, så kanskje en tur hos lege ikke hadde vært det dummeste? Tatt blodprøve igjen, for å se hvordan det står til med skrotten.

Starter i hjemmesykepleien i morgen, min første opplæringsvakt, så det kan jo bli spennende.
Har senvakt, så jeg må komme meg ned på NAV en tur før jeg begynner på jobb.

Har virkelig ikke noe spennende å skrive om i dag assa, hodet er helt tomt.


Dear Kristi.

Hey hun, sorry its been a few days without writing you. Not doing so well, the weekend didn’t bring me any energy, so i’m dead tired. Mia is still acting up, had 3 bp’es today. My throat i very sore, and my body is exhausted. Thinking about makeing a Dr. appt to take some new bloodtests. Need to see how my body is doing now.

Not much to update today, so i guess i’ll just end it here for now.
Hope you are doing a bit better then me.

Talk soon my love

hugs
xxx