Lesson about bulimi

Jeg fant noen bilder som jeg ønsker å dele med dere. De forteller baksidens medalje.

Om noen leser dette innlegget, og sitter der å vurdere om du skal kaste seg ut i noen som helst form for sf atferd kun for å gå ned noen kilo, så les teksten på disse bildene, for de er virkelig.10% av de som sliter med bulimi vil dø av å sulte seg, hjertestans, medisinske komplikasjoner eller selvmord.

Ødelegger spiserørert, magesekken og får rytmeforstyrrelser i hjertet.

Bulimi er en sykdom, ikke en livsstil som mange velger å tro.

«Ikke si at du forstår så lenge du ikke har levd sånn selv»

Ingen kan forstå så lenge de ikke har vært der selv, og det er derofr det er så utrolig vanskelig å forklare det på en måte så andre kan forstå det. Hvordan kan man forklarer det og å få andre til å forstå, når man ikke forstår det helt selv…?

Jeg sov lenge i dag. Da jeg stod opp, gikk dagen med til å sitte litt på nett, prøve å strikke litt..(Annicen, hvirdan i helsike har det seg at jeg alltid klarer å øke masker for hver runde jeg strikker???!!!! Faen, man skulle jo tro at det enkelt å strikke,men det krever vel IQ.

Jeg har hatt 2 bp’er. Bombe nok fører jo dette til null krefter i etterkant. Jeg føler hvertfall ikke at jeg har fått nok hvile denne helga, og jeg er definitivt ikke klar for en ny uke med fullt kjør.

Denne uka ser sånn ut:

*mandag: jobb fra 8.20-16, trening 18.30-20?
*tirsdag: ned på nav, så jobb fra 14.45-22.30
*onsdag: jobb fra 9.30-16, trening 18.30-20?
*torsdag: jobb fra 8-15
*fredag: jobb fra 8-13.45, så partay hos Annicen, som skal feire bursdag!!

Innimellom her en plass (gud vet hvor) kan det hende jeg må ha time hos psyk, eller hos ny behandler siden jeg skal starte med ny behandling…Men ennå aner jeg ikke noe om det, så vi får se om jeg får beskjed fra psyk. min i løpet av uka.

Jeg er trøtt og sliten, jeg skal snart legge meg, sån at jeg er opplagt til i morgen.
Jeg kan ikke tenke meg at jeg vil være så veldig opplagt akkurat,men opplagt nok til å komme meg gjennom arb.dagen hvertfall.

Nå synes jeg forresten det er på høy tid å begynne med nedtelling til julaften.
67 dager igjen, og jeg er ferdig med 2 julegaver!

2 thoughts on “Lesson about bulimi

Legg igjen en kommentar

