En god og fin lørdag

Sov helt til kl. 14 ca i dag, og d-æ-v-e-n- det var digg azzzzz!!!! Jeg trengte sriøst å sove ut litt. Så jeg har ikke et fnugg av dårlig samvittighet en gang for at jeg sov så lenge. Not at all.

Mamma ringt og slo av en prat før jeg karret meg ut av senga. Og ikke så lenge etter det kom Camilla og Åshild på besøk en tur. De ble sittende en stund og vi fikk skravla litt. Kjempekoslig.

Etter en rask kopp med varm sjokolade, så pep det inn en melding om at Annicen og datteren var på vei for å hente meg. Pakka med meg litt strikketøy og vi kom oss avgårde. Handla litt før vi dro hjem til Annicen. Kosa oss med ost og kjeks og litt lørdagskos. Kikka litt tv, skravla, strikke og kosa oss bare hele kvelden. Skikkelig deilig med en sånn kveld. Stille og rolig med godjenta mi. Vi har dessverre så altfor få sånne kvelder, men vi har (som vanlig) planer om å få det til litt oftere…

Nå er jeg hjemme igjen, og det er strax tid for å finne senga igjen…(nei, den har ikke stukket av..det er faktisk en ren umulighte at den klarer å stikke av i den lille leiligheten her, for senga er såpass stor at selv om den prøver å snike seg vekk sånn bare på kødd, så ser jeg den…litt småblond den senga, men jeg kan jo nesten ikke ta fra den gleden av å prøve å stikke av da..)

Annicen har nå lært meg å strikke, hahahaha…så vi får se om jeg klarer det på egenhånd..jeg har jo den tendensen at jeg begynner med et vist antall masker, for så å klare å enten miste noen,eller legge til noe..Så vi får da se om noen blir den heldige vinner at en fin og rett gryteklut, eller om den vil ende opp med å bli noe rart noe som ikke ligner grisen..

Har hatt en oppkastfri dag, noe jeg regner med at kroppen er rimelig fornøyd med. Den har t.o.m. fått gleden av å beholde noe mat i dag. En yogurt til frokost ( som egentlig kan kalles en sen lunsj..eller brunch kanskje, siden jeg kom meg opp så sent) + ost og kjeks hos Annicen. Og så fikk den også litt smågodt og noen skiver potetgull. Jeg ble mett etter ost og kjeks, og samvittigheten prøvde å kvæle meg, men jeg viste den fingeren og ba den ryke og reise til helvete i dag, så det så! HA, in your face,

Siden klokken nå er blitt 03.00, og vi tross alt har tippet over i en ny dag, så må jeg gratulere min kjære Edith med dagen før jeg legger meg.

Kjære gode Edith’n min.

Gratulerer så veldig masse med dagen!! Skulle så gjerne ha feiret dagen sammen med deg,men når du er så frekk og flytter til Sandnes, så minsker du jo den sjansen betraktelig for meg. Men vi skal selvsagt ta det igjen med brask og bram når jeg kommer meg nedover! Å feste sammen det kan vi jo, og når det attpåtil blir i Stavanger (for vi går jo tross alt ikke ut i sandnes!!) så kan det bare ikke gå galt!!! Folk med den deiligste dialekten på jord, og den fineste byen i norge og you and me together, det kan bare bli bra.
Men når du altså nå skal feire den uten meg, så håper jeg likevel (selvsagt) at du får en knallefine dag, og at du koser deg masse masse. Du skal ikke se bort ifra at jeg kaster meg over tlf og ringer deg litt senere i dag (må bare sove litt først, sånn at det faktisk føles som at det er en ny dag )

Helt til slutt her må jeg bare slenge med et lite sinteutbrudd.
Mamma fortalte meg i dag at han ex’n min langt tilbake i tid, har fått en dom på 18 mnd!!!!!!! for overgrep…mot barn…pedofili..18 føkkings mnd!!!!! hva faen er det da???!!!! Skal det liksom gjøre opp mot hva han har utsatt barn for????????!!!!!!!!!!!!! Norge stinker og suger noe så fordømt når det kommer til straff. Dette her kan ikke engang kalles straff!!! Kasterer faenskapen!!! Kapp av han utstyret, aldri la han noengang få muligheten til å skade et barn igjen!!!

6 thoughts on “En god og fin lørdag

  1. Hey love,
    I am glad you got some sleep… I did not understand a lot of what you wrote but I am glad you got some sleep. It is absolutely DISGUSTING that a pedophile only got 18 months of punishment. But one thing to keep in your head- pedophiles in prison are NOT well off… I have heard that men who are there for that are likely to be harmed (for which they deserve).
    I cannot understand how its so easy for the law to not provide adequate justice for such wrong doings.

    I understand that all too well, I hate to think of other children thinking the way I have… when my abusers were not punished I took the assumption that it must have been alright for them to do what they did. I know very logically that is not true but there is a part of me that still believes that. Especially since it happened several times.

    I am sorry I am writing a whole lot here… HUGZ
    ~Kristi
    =^..^=

  2. Så flink du har vært idag!! 😀 <3

    Argh blir sååå sint!!!!!! 18?! ATTEN JÆVLA FUCKINGS MÅNEDER!!
    sorry..

    håper du får en god dah=)

  3. Ej berre ELSKA ELSKA ELSKA at du ga samvittigheten fingern! 😀

    Å tusen takk for den flotte bursdagshilsenen! Ej håpe du kjem snart!!

  4. Samvittighet betyr samviten. Samviten med hvem da? Etter de beskjeder den gir når det gjelder spising,skulle en tro det var med Beelsebul selv. Gratulerer kroppen din med en god dag.Det har den virkelig fortjent!

  5. Jeg å sov til kl.14 i dag^^ xD
    Gode venner er så godt og ha <3
    Så ut som en veykka helg =)
    Åjj :S Bra det var en EKS da og ikke type, sprøtt at noen personer er så respekløse.. Dem kanke ha mye opp i pappen, dem er tross alt BARN!!!! 😦

    SV : JAAAAA ;D —> jeg er VELDIG gla i ilderen min, hun er mitt alt <3
    Joa, skulle blitt ferdig før helgen men kom bare ikke så langt^^ xD
    Så da gikk søndagen til det!

Legg igjen en kommentar

