Lay me low

Dagen startet med jobb fra 8.20-12. (Gikk opp så klart) Så gikk jeg nedover for å ha time med psykiateren min…Han studenten som var med på forrige time var med i dag også..god knows why..for å lære kanskje..? Sikkert nok. Han er nå involvert i timen hvertfall, spør om han lurer på noe. Psykiateren min H. fortalte at journalen min er oversendt til legen min..»#*@£$…Jaja, var jo egentlig som forventet det.
Jeg tok opp dette med disse hallusinasjonene jeg har hatt, uten at det ble tatt tak i mer enn at han noterte det ned i blokka si..(av og til har jeg veldig lyst å lese hva han skriver der..)
Vi snakket også selvsagt om videre behandling..og han lurte på hva jeg hadde tenkt..jeg sa det som det var, at jeg ikke helt ser for at meg en ny gruppe vil gjøre ting bedre..Men han mente jo at det var verdt et forsøk…ok..we’ll see. Han satte ikke noen ny time til meg, for han skulle ringe og avtale time med det behandlingssenteret først, så får jeg beskjed når det er gjort..(når det enn blir gjort)

Jeg er som jeg har nevnt tidligere veldig ambivalent når det kommer til behandlingen nå..jeg nevnte det til han, og han sa faktisk at om jeg ikke syntes dette her funket, så vi finne noe som funker, uten at det betyr at de gir slipp på meg der jeg går nå. Det var jo litt godt å høre da, at de hvertfall ikke vil gi slipp på meg..selv om jeg nå bare føler for å slippe taket. Jeg er bare så forferdelig oppgitt over hele greia, og her blir bulimien verre og verre igjen..
Han mente forresten også at det kanskje ikke var så lurt av meg å blogge om det…vel vel, meningen sin kan han ha. Jeg har en annen mening. SÅ sånn er det.

Etter timen dro jeg hjem, slappa av bittelitt før jeg mld ex’n min og lurte på om han hadde mulighete til å kjøre meg ned til banken. Bankkortet mitt er jo borte, og jeg venter på det nye..så da måtte jeg ned å få ut litt penger over skranken der. Så dro vi på Ica Maxi så jeg fikk handle.
Skummelt nok er det 10 kr marked der nå…og ergo fylle handlekurven(e) seg fort opp. 600 kr..inkl. 10 flasker brus og snus da..

Hjemme. Bp..det ble 2 runder i kveld…: 5 rundstykker, en troika, en hobby, 2 x 200 gr melkesjokolade,en bolle popkorn,en liten pose ceeze doodles,en go morgen yogurt med nøtter, 2 pk med vepsebol, 2 x pk med toffykjeks…

Jeg måtte bare ta medisinene mine etter de to rundene, for å unngå enda en runde..
De begynner å kicke inn, så skal snart ta kvelden kjenner jeg. Ny dag med jobbing i morgen.

Dear Kristi

I wish i had the opportunity to have you around me. I miss having people who struggle the same way i do when its like this. We understand eachother without the need to explain anything. No words has to be said. But at the same time, we would have so much to say…to talk about. Support eachother, and be there for one another.

Mia has been very active today as well,as the rest of the weeks thats gone by. Month.
I think it will keep up this way, there treatment doesn’t give me anything. They wont let go of me tho, even if i said i dont see any changes, and i’m kind of glad they wont let me go, but then again, i wanna let go. A fight between the us..

I wanna let go of mia, but i dont. I’m exhausted, i’m depressed, i’ve experienced 2 hallusinations after going to bed,and i’m scared to experience it again. I lay in my bed, listening..waiting for something to happen again..Even if i’m very tired and just wanna sleep, it takes me a long time to fall asleep. I’ve never been afraid of being on my own. Never been afraid to go to sleep, but now i am. I jsut wanna lay in my bed,waiting for the morning to come. But i need to sleep of course. Hallusinating is one of the sideeffect from the moodstabilisers i’m on, and i’m just on 50 mg yet..gonna increase up to 200 mg during the 5 next weeks. I’m scared the hallusinations will get even worse..i cant be on them if this keeps adding up.

I have to go to bed now, hope nothing will happen tonight so i can get some sleep. I have to get up early tomorrow morning, get ready for a new day at work. Anew day fighting mia and depression..

Sending you lots of love my dear one.
hugs
xxx

Lay me low…the song of the day. Nick Cave. My beloved Nick Cave.

4 thoughts on “Lay me low

  1. I so wish I were near you also. I would be your rock, support you through all you need. I wish i were there for you <3

    I so understand the indecisiveness you feel. I feel it too. Ohh the hallucinations do NOT sound good. {hugz}
    What moodstabilizer are you on? I saw something about Lamictal and Lithium on your blog, is it both of them?

    I used to be on Lithium, I am now on Lamictal. The lithium I was on 600 mg a day, the lamictal I take 150 mg.

    I dont think either work for me… arrgg sorry I was writing to you im blabbing about myself.

    Please I will pray you get some sleep. HUGZ and lots of love
    ~Kristi
    =^..^=

  2. Å så fine bilder! Går du på den stien hver dag? wow…..så koselig 😉
    Du var skikkelig fin i kjole på det bilde hos psyk! 😉 haha

    DRITGLA I REJJ skatten min <3
    ———-Lene-klem—————–

  3. Håpe du prøva guppeterapi, å at du ikkje berre jeng der, men at du virkeli prøva å få nåkke ut av den. For ej vil ej vil ej vil at du skal bli bedre!!

    Klem

  4. EDITH: ja, må jo prøve..jeg kan jo ikke si at det ikke funker før jeg prøver..<3

    LENE: ja, den stien går jeg på hver dag..den er ganske liten,men veldig fin nå i høst..<3

    KRISTI: i’m on lamictal. Only 50 mg yet, but going to increase the dosage up to 200 mg a day..I know its not working on everyone..many of my friends who’s been on them did feel any different at all…so we’ll see if it works for me.. Never tried lithium, but maybe that will be an alternativ if lamictal doesn’t work..? we’ll see.
    <3 and hugs.

Legg igjen en kommentar

