bivirkning på medisin

En av bivirkningene på lamictal, som jeg går på er : hallisusjoner…

Dette kan altså være grunnen til det mareritt greia jeg hadde forrige uke…Jeg hadde noe lignende for et par kvelder siden også..Dette skjer altså før jeg sovner..jeg føler noe fysisk, akkurat som at noen er der og rører ved meg..skal til å løfte meg opp og gjøre meg noe (altså når jeg har lagt meg for kvelden…)

dere kan lese om den jævlige natten jeg hadde for en stund siden, så skjønner dere hva jeg mener…. les her.

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s