fake it till you break it..?

Klokka ringer i dag igjen klokka 07…jeg tror nesten ikke mine egne øyne når jeg innser at klokka faktisk er 07 igjen…faen! Ny dag. Det var jo sinnsykt godt å legge seg i gårkveld, og jeg vil sove mer. «I kveld skal jeg enda tidligere i seng» tenker jeg.

Traska meg avgårde til jobb. Fant en vei som var en smule kjappere enn den jeg har gått de siste dagene. Svett og jævlig ankom jeg jobb. Frokost. En yogurt. En kopp te. Leke litt før vi gikk ut i et inni helsikes møkkavær,verre enn jeg har sett på noen dager. Iskaaaldt. Søkkavåt. Inn å spise. Jeg trykte i meg 3 1/2 skive brød..down it goes, and up it comes. Pause. En appelsin og en kopp te. Ettermiddagsmåltid. Vaffler. Spiste og beholdt…*grøss* Rydde,tegne, skravle,ta noen bilder med kidsa. Og så dagens høydepunkt:

4 o’clock. Hjem.Fikk en beskrivelse av en snarvei til og fra jobb. Fant den, og kom meg hjem på noe kortere tid enn jeg har brukt de to andre dagene. Vel hjemme dumper jeg oppi sofaen. Steinsliten. Noe peanøtter, potetgull, en hobby og selvsagt varm sjokolade—> kasta opp. Sliten. Popkorn og cheeze doodles, mer varm sjokolade—> kasta opp. Dausliten.

Tatt penicillin,lamictal og vallergan. Skal komme meg i senga snart. Klokka er kun 22, og jeg aner ikke sist jeg hadde i tankene å legge meg så tidlig. Jeg er trøtt..på alle måter.

Fikk også mail fra psykiateren min i dag, jeg må følge opptrappingsplanen overlegen ga meg, kan ikke trappe opp mer tidligere. Greit nok. Det vil uansett ta tid før den vil virke og humørsvingningene forhåpentligvis vil jevne seg ut.

Var hos psykiateren min mandag. Det var også med en psykolog + en student der. (great)
Vi snakka litt om situasjonen min som den er nå ++ ting jeg ikke vil legge ut her. Muligheter for videre oppfølging ble også tatt opp. Noe som heter R.O.B.U.S.T. (rolig og beredt uten at selvskading trengs) Ser ikke at det tilbudet skal gi meg noe. Det er planlagt et opplegg for folk med sf…planlagt..ja..

Gruppe er et alternativ der ned, hvor man binder seg i 1 år. Been there, done that. Funka det? Nei. Verdt et nytt forsøk? Jeg ser ikke poenget. Helt ærlig.
En annen ærlig ting; jeg har lyst å gi opp hele behandlingsopplegget. Whats the point?
Jeg vet ingenting akkurat nå. Er bare sliten, og ikke så helt optimistisk til behandlingen.

Fikk et brev i posten i dag som løftet en stor byrde av skuldrene mine, bare for å nevne noe som faktisk er positivt. Det hjelper ikke situasjonen min sånn generelt, men den hjelper noe, sånn på tanker. Forteller ikke mer om den saken.

Nå skal jeg ta kvelden, jeg trenger å sove.

 

3 thoughts on “fake it till you break it..?

  1. Sender nattaklem tilbake <3

    Skjønner du vil gi opp behandlingen,
    den er ikke så mye og skryte av her i Norge :/
    Men hold ut, en dag får vi det bra ❤

  2. Håper du fikk lagt deg tidlig i går kveld 🙂

    Jeg skjønner heller ikke hvorfor en psykolog eller andre folk med «kompetanse» kan hjelpe når de ikke kan sette seg inn i temaet. Da er det bedre å snakke med noen som forstår og faktisk bryr seg.

    Bra det ikke har regnet i dag da 🙂 sikkert vært greit ute på jobb i forhold til de andre dagene 😛

    Håper du får en fortsatt fin dag 🙂 glad i ❤

  3. Gullet mitt, blir sliten bare av å tenke på hvrodan du har det vennen min…..Jeg føler sånn med deg!! Skulle ønske jeg kunne gjøre noe….Men gir ikke opp håpet om noe bedre, keep on tring, en dag løsner det, er jeg sikker på!!!
    GLAD I DEG!
    Leneklem

Legg igjen en kommentar

