På tide å ta kvelden.

Når kl. ringer kl.07 om morgenen og øynene såvidt har lyst å åpne seg har du bare lyst å slå ihjæl den fordømte klokka og bare snu deg rundt å sove videre. Det hører ikke hjemme at jeg skal vekke hanen, så han kan stå opp og skrike sine hese kykkelikyyy for resten av verden.
Men er man i jobb, så må man bare det. «Rise and shine, its a new beautiful morning..» Gaaaah, shut the f*** up!!
Pakka på meg en haug med klær, og kom meg hjemmefra. Gikk, ja, jeg gikk, til jobb. Det er baaaare oppover det skal jeg si dere. Brukte sånn ca. 45-50 min, og var dyyyvååt da jeg kom fram. Av meg våte klær, på med tørre. Fryse halvt i hjæl, finne pledd, håpe på at noen av kids bare vil sitte i sofaen å lese bok til jeg fikk varmen i meg. Frokost. En yogurt og en kopp te.
Leke, pakke på klær, kast kids ut. Inn på ny avdeling, ut en tur, kaste kida inn. spise lunsj. Leke.
Hjeeeeeem. Phew. Kidsa sliter en liksom litt ut. Sjefen min svippa meg over alvveis hjem da, så sparte beina litt der. Nice.

Hjemme, lage varm sjokolade ( dere ble overraska nå ja tenker jeg)..sven på besøk en tur. 2 bp’er, facebook, blogg.

Nå skal jeg ta kvelden, tidligere enn jeg har gjort på lenge. Jeg er trøtt og sliten. Skal løpe en tur gjennom dusjen før jeg legger meg. Etter den svetteøkta i morges må jeg bare gnikke litt såpe på kroppen.

Dagens kommentar fra en av kidsa: «duu, kan du hjelpe meg litt? Kan du tørke av bremsesporet i trusa mi??» Lmfao…( det kan nevnes at det var litt mer enn kun et bremsespor…Jeg måtte le da assa. Så rett på sak, uten hemninger eller sjenanse. You just gotta love them.

En god natt til alle søte, store, små, runde, lange, korte, trøtte, natteravner, folk med insomnia, de som rett og slett kjeder seg, og alle andre.

sleep tight, and watch out for the ugly bedbugs.

(PS: FTW??!!! De amrikanske politifolka er faen ikke god i hodet sitt..de knaller ned folk selv om de ikke gjør motstand en gang..da snakker vi 4-5 purk på en mann…det eneste han gjør er å rope fordi han har vondt, og de knebler han mer ned og ber han ro seg ned…myy gaaad!!! )

OK, I’M OUT OF HERE NOW, I PROMISE YOU!!!

2 thoughts on “På tide å ta kvelden.

  1. Morsomt skrevet,rett og slett! Vekke hanen,ja–kykkeliky!!,jeg synes jeg ser deg.
    En energibombe er hva du er,men hvor du tar energien fra–det lurer jeg på.

Legg igjen en kommentar

