utfordring fra torun og annicen

Utfordring fra Torun:

Jeg vil også se under sofaen og/eller senga di. jeg vil se en ting (som du velger ut fra leiligheten din) tilsvarende bokstavene i navnet ditt. (yikes, jeg må være verdens verste til å forklare for øyeblikket).

Det var umulig å få til et bilde fra under senga mi…litt lite lys der inne. Og sofaen min har faktisk ikke bein,den står rett på gulvet, så der går det ikke an å se under en gang. Så jeg gir deg herved bildet; under bordet mitt istedenfor jeg.

Her har jeg funnet fram 5 ting fra leiligheten min, som tilsvarer bokstavene i navnet mitt.
Lysestake, Ansiktsmaske, Ibux, listerin (munnskyll) og en råtten Agurkstump.

Utfordring fra Annicen:

Snuuuuuuuppa mi!!

Har en utfordring til deg som går over noen dager..

Lag ett innlegg hver dag som skal dedikeres til en av regnbuens farger (ROGBIFF) .. Ev flere farger du føler for å skrive om;)
Det skal ha bilder med den fargen, ett minne/en tanke du forbinder med den fargen. Altså veldig fargebetonte innlegg med andre ord;)
Og kanskje også legge inn en ønskeliste med ting du vil ha i akkurat den fargen. Det være seg ett rosa fly, eller grønn tusj.

Give me your colours baby..

Love you.. *suss*smask*puss*nuss*

Jeg tar 2 farger av gangen jeg, så går det over tre dager, og det skrives ROGGBIF Annicen 😉

Kjære RØD.

Du har alltid vært min yndlingsfarge, helt fra jeg var lita jente. Jeg var aldri noe rosa-jente. For meg var det alltid rød. Jeg var rød-russ også. For meg hadde det aldri blitt det samme om jeg hadde vært blå-russ. Du kjære rød gir meg glede!! Hjerterød. Blodrød. Julerød. Jeg kan ikke leve uten deg jeg rød.


Jeg vil også ha en rød liten maursluker. En liten tass som går rundt og suger til seg maur og støv og hva enn han måtte finne her.
Jeg trenger faktisk også en rød flanellpysj til jula. Jula er jo obligatorisk rød, og da mp jeg ha alt jeg kan i rødt.
Jeg må jo heller ikke glemme å si at jeg har hatt håret mitt farvet i knall rødt, og at jeg har 2 bokser stående her til jeg finner ut at jeg ikke lenger orker være blondine, men a red-head-biatch igjen.

Kjære Oransj (ja, jeg liker ikke å skrive ‘orange’ )


Deg har jeg faktisk ikke likt så godt hele livet, men du har kommet mer og mer inn i livet mitt de senere årene. Jeg digger deg rett og slett nå!! Ikke minst fordi du gjør høsten så flott sammen med rød,gul,grønn og brun. Dere er en herlig mix som det ikke er mulig å rive øynene vekk fra!!

You rock my socks off now, more or less!!!

Jeg skal hvertfall med sikkerhet mekke meg en oransj lue. Jeg har kjøpt garn for lengst,men har ikke gjort noe mer med det ennå.. Garn-nøstet ligger i posen og godgjør seg til jeg får strikkelysten over meg igjen.

Jeg tror faktisk også at jeg har lyst på en sånn *all-in-one* kosedress. Sånn type sparkedress små barn har. En god og fluffy en. Og digre hårete og varme oransje tøffler!!! Jaaa, det vil jeg ha!!

Dessuten er det så altfor lenge siden jeg har hatt en oransj gerbera, eller avskårne germini ( det er det samme,gerbera=stor, germini=liten) Blomsten som er avbildet her er en germini.

One thought on “utfordring fra torun og annicen

Legg igjen en kommentar

