sjuk og svak

Jeg er blitt den heldige vinner av å bli sjuk. Akkurat det jeg trengte nå. Jeg skal i utgangspunktet ha full arbeidsuka, så dette kom jo som bestilt. Jeg har fått halsbetennelse, det gjør vondt å svelge, haue værker og hele kroppen er øm…Det er kanskje svinebetennelse dette her..?
Og hvor er Mr.niceguy som skal stelle og pusle med meg når jeg er syk? Jeg vil ha trøst!!!

Jeg trenger at noen kan mekke varm sjokolade for meg…og som kan pakke dyna godt rundt meg.
Men aller mest trenger jeg en mann å overføre sykdommen til, så kan han bare dra igjen. For jeg orker bare ikke sjuke menn, de klager jo verre enn gråtekonene ved klagemuren bare det skurrer litt i halsen. Frels meg fra det vonde sier jeg bare. Sikkert like greit jeg er singel likvel, så er jeg sikker på at jeg ikke smitter noen, og når jeg selv først kommer meg på beina, så slipper jeg hvertfall å dulle med en syk mann i tillegg til jobb.

Jeg skulle ha min første arbeidsdag i hjemmehjelpen i morgen, så det var jo en knallbra start dette da..Men jeg tenker at det er bedre at jeg unngår at pasienten blir syk da i det minste.
Så får jeg bare se an hvordan dette utvikler seg videre.
Det er barna i barnehagen sin feil at jeg er sjuk, det er banna bein!!! Jeg går jo rundt å fanger opp snørr fra de små snutene hele dagen når jeg først er der.

Vil dere ha et godt råd av meg? Ikke spis popkorn når du har halsbetennelse.

Jeg skal ta å traske meg inn til senga nå strax, skal bli godt å trekke dyna langt over ørene, og så skal jeg finne meg en ny bok å lese i , og så skal jeg ligge der å høre på regnet ute.

Siden dere har så forferdelig lyst å vite alt mulig om meg, så skal jeg dele litt mer *Laila-facts* med dere. Jeg vet dere lurer nemlig.

I dag (eller natt da for å være korrekt) skal jeg dele litt *favoritt-fakta med dere:

*Favoritt farge: jeg har 3…og jeg klarer ikke bare velge en, derfor blir det tre: svart,rød og lille.
*Favoritt artist, internasjonal: Nice Cave
*Favoritt band,internasjonalt: Metallica, placebo
*Favoritt artist, norsk: tommy tokyo
*Favoritt band, norsk: gåte, dum dum, cc cowboys, el cuero
*Favoritt brus: pepsi max
*Favoritt tegneserie: Nemi
*Favoritt alkohol: Tuborg lite
*Favoritt dessert: riskrem og karamellpudding type hjemmelaget
*Favoritt tv-kanal: zone reality
*Favoritt serie: kongen av queens

Off, no årke æ ikkje å skriv meire her, så no skal æ gå å lægg mæ.

Veit dåkker nåkka? Lilletær’n mine kvile mot den næst minstaste tåa. På bægge fotan. Dæm orka ikkje å være sjølstendig trur æ…små luringa.

3 thoughts on “sjuk og svak

Legg igjen en kommentar

