Jeg kjeder meg…..

Dæven så kjedelig det er å være syk assa..man lever liksom inni en boble dekket med bomull…Jeg hater å være syk..

Tenkte jeg skulle vise dere kjøleskapet mitt…den lille yogurten er borte nå da..og den lettrømmeboksen bør nok kastes, tør ikke åpne å se hvordan det står til med den dippen som er oppi der. Ingenting fra øverste hylle er brukt på flere måneder…Og den salaten som ligger nederst bør vel strengt tatt også kastes..

Det er nå i tillegg til dette kommet inn 1 liter melk, og 4 flasker pepsi max.

Så da ser dere hva jeg lever på for tiden. Man blir hva man spiser..?! Ingenting?!

Jeg er fortsatt i dårlig form, og har ringt å sagt ifra at jeg holder meg hjemme i morgen også. Jeg blir hvertfall ikke bedre av å traske rundt på jobb med denne formen her, da ender det vel med at jeg blir enda verre. og det vil jeg hvertfall ikke.

Sitter å glaner på *two and a half men*, jeg har drukket meg gjennom dagens rasjon av kakao og fått i meg en yogurt. Det eneste positive med å ha halsbetennelse er at jeg hvertfall ikke får spist og kasta opp. Den ene siden av halsen min er skikkleig hoven, så det er ikke mye som vil ned uansett. Hodet truer med å eksplodere, og jeg er slapp og sliten.
Kjenner også disse bivirkningene av efexor i dag, disse små stikkende lynenen som går gjennom kroppen. Ekkelt.

1 dag uten efexor forresten i dag, så vi får se hvordan dette går…det lengste jeg har gått uten anti depressiva siden jeg starta på dem var en uke. Dum som jeg var så kutte jeg dem brått ut en uke, noe som ikke er å anbefale,for da blir depresjonene enda verre…Da gikk jeg på flouexetin, og var på 40 eller 60 mg, husker ikke helt, men 60 mg er høysete dose der. Nå var jeg oppi 300 mg på efexor, og trappa ned til 75 mg, som jeg nå altså tok siste av i går…så det kan vel slå ut begge veier dette her.
Noen som har erfaring med å kutte rett av ved 75 mg uten videre nedtrapping? Erfaringer mottas med takk 🙂

Jeg kjenner at det skal bli tidlig kveld på meg i kveld, orker ikke sitte oppe så lenge, skal ta vallergan om ikke så lenge, og finne senga om noen timer. Jeg er helt daukjørt.

Tror jeg skal avslutte innlegget mitt her med en liten *hva dere kan om meg* quiz.

1. Hva har jeg mest av i hjemmet mitt av stæsj-ting?
a) engler b) elgting c) sommerfugler

2. Om jeg fikk velge et lite dyr å ha,som ikke finnes i Norge, hva vil jeg helst ha?
a) en wombat b) en maursluker c) en kenguru

3. Hva er min yndlingsanimasjonstegnefilm?
a) istid b) slipp jimmy fri c) sharks tale

4. Hvem av disse har jeg ikke kysset?
a) en lærer jeg har hatt b) en sjef jeg har hatt c) en husverte jeg har hatt

5. Hva liker jeg best av:
a) are og odin b) tordagskveld fra nydalen c) løvebakken

6. Hva spiser jeg ikke?
a) hvalbiff b) fårikål c) scampi

7. Hvem er det mest tragiske kvinnemennesket jeg vet om (norske)?
a) Dorthe Skappel b)Pia Haraldsen c) Mia Gundersen

Og siden jeg har sånn bomullshode nå, og ikke tenker helt klart, så avslutter jeg med et bonusspørsmål, uten svaralternativer.

8. Hvilken norsk dialekt trenger jeg tolk for å skjønne?

Legg igjen en kommentar

