Øk din kunnskap om meg!

Jeg søkte opp Lamictal i felleskatalogen nylig. Det er den medisinen jeg nylig har begynt på, som skal dempe humørsvingningen min. Det er antiepilektika. Jeg fant en veldig *fin* bivirkning man kan få av dem : Selvmordsrisiko: Selvmordstanker og selvmordsrelatert atferd er rapportert ved behandling med antiepileptika. Mekanismen bak risikoen er ukjent, og muligheten for økt risiko kan ikke utelukkes for lamotrigin. Pasienten bør derfor overvåkes for tegn på selvmordstanker og selvmordsrelatert atferd.Lovely, isn’t it?

Dere kan tro jeg ble lykkelig av å lese det…her får man medisiner som skal fjerne depresjonen som inkl. tanker om døden…hau hau…

I deg tenkte jeg at jeg skulle dele litt om meg, sånn at dere kan bli bedre kjent med meg. Hæla i taket og tenna i tapeten folkens, dette har dere jaggu meg gleda dere til, det vet jeg.
Laila deler meninger,hemmeligheter og andre random things som dere egentlig ikke har behov for å vite.

Jeg har vondt i halsen nå, den ene kjertelen min er hovna opp..det gjør vondt å svelge. Får man 50% sykemelding når det bare er vondt på den ene sida av halsen?

På tv2 ser jeg at moldespillerne varmer opp til kampestart om 20 min. Det høljeregner ute ser jeg…Kjipt for de som er på stadion nå ja…surt og kaldt. Jeg hater fotball.

Jeg stinker…jeg svetter, og jeg dauer nesten av stanken, jeg vurderer sterkt å vrenge av meg genseren, men det er et tiltak.

Blæra mi er stappafull…men jeg orker ikke reise meg opp fra sofaen akkurat nå…Jeg har tross alt en god unnskyldning for å ta det med ro da,med tanke på halsen.

Spotify står på her, og akkurat nå kom selvsagt den plagsomme reklamen igjen….men egentlig da så hører jeg på Iggy Pop. Easy rider.

I natt fikk en heldig utvalgt fra tlf-lista mi 2 koslige meldinger fra meg :
-sendt kl. 00.39: jeg prøver finne venner,men ik enkelt..og jeg får alltid skylden…(aner ikke hva jeg får skylden for da..)

-sendt kl. 00.52: HjelP`er iomlenåi (noen som tolker hva det kan bety? )

Jeg har fulgt med alle rundene med Robinson siden det startet, og det er ikke noe unntak denne gangen heller. Hotel Cæsar derimot har jeg kun sett en hel episode av, under tvang…

Jeg har et veldig stort ønske om å få kjøre med karlsvogna..

Jeg synes det er veldig spennende med det overnaturlige, som hybelkaninstøverne som gjør randomme ting og setter deg ut av spill, akkurat som husnisser gjør når de gjemmer vekk sokkene til folk. Jeg må forresten ta en leterunde etter en del sokker jeg savner..Ulempen for disse husnissene da, er at de ikke er videre smart, da de alltid bruker samme gjemmested..inni pute og dynetrekk.

Jeg kan ikke fordra Jan Thomas…

Jeg nekter stort sett å bade i norsk hav. Jeg synes tang er frekt, og de prøver alltid å lure meg med at de ikke gjør noe,men de gjemmer masse ekle ting inni der.

En gang, da jeg var lita så var det en krabbe som beit meg i lilletåa. Og en annen gang så klorte jeg meg inn på øye, og måtte ha på sånn fin lapp. Var ikke så veldig lurt trekk av meg å gjøre det, så det har jeg aldri gjort igjen. (Kan det være årsaken til min sf?!)

Jeg husker også en gang mamma og jeg skulle uti svømmehallen sammen med ei venninna jeg hadde da og mora hennes. Mens jeg satt på huk på gulvet, klarte mamma å tråkke på meg (under føttene mine) med tresko. Det glemmer jeg aldri, og hun får servert den historien ganske mange ganger.

I går tok jeg en quiz på facebook, for å finne ut hvilket dyr jeg var i mitt forrige liv..Jeg ble gresshoppe…

En gang så beit jeg en fyr så han måtte ta stivkrampesprøyte…

I går fikk jeg en koslig melding fra en jeg kun har kontakt med via facebook og msn: mange mennesker kommer til å gå inn og ut av livet ditt. Men kun riktige venner setter fotspor i hjertet. Takk for at du har satt dine fotspor i mitt hjerte

 

Æ TENKE DÅKKER HADD NYTTE AV Å VIT ALT TA HER OM MÆ JA!!!

5 thoughts on “Øk din kunnskap om meg!

  1. Hey baby, håper du liker konstruktiv kritikk 😉
    Nye designet på bloggen likte jeg ikke….Er vanskligere å lese syns jeg. Var ebdre da innleggene var sånn «smale» ELlers ser det pent ut assa 😉

    LOVE UUUUU

  2. men jeg liker det, så da blir det sånn 😀 hahaha
    Men takk for tips, i tilfelle jeg skulle finne på å endre på det igjen.
    Jeg synes liksom det ble litt mer sånn helhetslig nå, ikke så my empty space liksom…

    LOVE YOU TOOO

  3. Rart det der at medisiner mot depresjon har sånne bivirkninger. Men det der med å overvåke passienten for tegn på selvmordstanker og selvmordsrelatert adferd virker det ikke som de bryr seg om. Jeg husker da jeg begynnte på antidepresiva (hadde sånne bivirkninger de og), da hadde jeg tatt en overdose for tre dager siden, ble sendt til vop, fikk en resept på Cipralex og så hørte jeg ikke mer fra et eneste legemenneske på seks uker. Men jeg tror ikke de bivirkningene er så vanlige, så du skal nok ikke bekymre deg.

Legg igjen en kommentar

